os4 discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo ik wil mijn iphone upgraden naar os4 maar ik heb mijn iphone geunlocked heb telfort namelijk. is de iphone gewoon bruikbaar na de upgrade? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
os4
Hallo ik wil mijn iphone upgraden naar os4 maar ik heb mijn iphone geunlocked heb telfort namelijk. is de iphone gewoon bruikbaar na de upgrade? en waar kan ik de os4 downloaden ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om OS 4.0 te kunnen gebruiken moet je ten eerste staan ingeschreven als bètatester bij een ontwikkelaar. Daarvoor geven wij geen ondersteuning op dit forum; het is dus niet toegestaan te vragen om opgenomen te worden.
Ten tweede is er nog geen jailbreak (laat staan unlock) beschikbaar voor een iPhone 3GS op firmware 4.0 bèta 1 of 2. Die zal er ook niet komen. Ook is het niet toegestaan links te geven naar websites waar je de nieuwe firmware kan downloaden. Om als deze bovenstaande redenen gaat je topic dus op slot. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
os4 renault | dweez | iPhone algemeen | 14 | 28-10-10 21:49 |
Windows: OS 4.0.2 en OS4 | ggrassi | Desktop-applicaties | 5 | 20-08-10 16:27 |
Intelliscreen OS4.0? | Djinn | Jailbreak apps en thema's | 1 | 20-08-10 14:34 |
Van os4 af | Aartmans | iPhone algemeen | 0 | 05-08-10 01:27 |
os4 geheugengebruik | pjobse | Archief | 1 | 28-06-10 20:16 |
|