Nieuwe 3GS discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag een 3GS helemaal nieuw. Ik snap er niks van kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen. IK heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3GS
Hallo,
Ik heb sinds vandaag een 3GS helemaal nieuw. Ik snap er niks van kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen. IK heb het heleforum suf gezocht ik ben een leek in dit soort dingen snapje. Het is een t-mobile iphone. Ik wil em dus simlockvrij hebben voor mijn vodafone kaart. Wat moetik als eerste doen ik weet niet welke FW erop zit omdatie nog niet geactiveerd is is een verse iphone. Alvast bedankt voor degene die me helpt Peace |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Allereerst moet je weten welke versie je hebt.
Kijk bij instellingen dan bij algemeen en dan bij info. Ook moet je kijken bij je model firmware. Dat is het belangrijkste om te weten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Deze toestel is nieuw niet geactiveerd. Als ik em aan doe krijg ik de melding: No sim card installed, insert a valid sim with no pin bla bla bla bla to activate iPhone Thanx |
|
|||
|
|||
Stop je T-Mobile simkaart in je telefoon en sluit hem aan op itunes zorg dat het auto updaten/syngroniseren uit staat (opties itunes)
En activeer je iphone. en kijk vervolgens op je iphone naar de versie |
|
|||
|
|||
Citaat:
Oke dat kan ik wel vanavond doen. Ik zal dat eerst doen en dan reageer ik weer. |
|
|||
|
|||
Je kan 'm niet jailbreaken. Lees nog maar eens goed op het forum...
|
|
|||
|
|||
Licht eraan welke firmware en modem versie hij heeft
Als hij de 3.1.2 heeft is er zeker een mogelijkheid of de 3.1.3 met oude bootrom/modem versie. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wachten tot de meesters komen met hun release van een nieuwe JB.
Want voor deze versie is helaas nog geen goede JB uit er zit maar 1 ding op en dat is wachten. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt nog |
|
|||
|
|||
op dit forum bij jailbrake
|
|
|||
|
|||
Of eventueel T-Mobile bellen en hun jouw toestel officieel sim-lock vrij laten maken voor 120 euro.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat het antwoord duidelijk is en er dus geen nieuwe jailbreak is, sluiten wij voor nu dit topic .
Zodra er een nieuwe tool uit is, zullen wij daar meteen over schrijven, dus houdt iPhoneclub in de gaten . // Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe 3GS 4.0 -> 3.1.3 | Vroegevogel | Jailbreak | 4 | 18-07-10 22:25 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
nieuwe iPhone 3GS | Tuur | Archief | 1 | 10-12-09 21:53 |
iPhone: Nieuwe 3GS 3.1, en nu? | dejongje | Jailbreak | 36 | 15-10-09 11:14 |
iPhone: Nieuwe 3GS FW 3.0.1 | xvanwaart | Jailbreak | 3 | 28-09-09 19:19 |
|
|