Nieuwe 3GS 3.1, en nu? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, Wegens nogal druk een paar daagjes het nieuws en het forum niet gevolgd en gelijk van alles veranderd. Nieuws gaat snel! Vandaag mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuwe 3GS 3.1, en nu?
Goedenavond allemaal,
Wegens nogal druk een paar daagjes het nieuws en het forum niet gevolgd en gelijk van alles veranderd. Nieuws gaat snel! Vandaag mijn nieuwe 3GS binnengekregen, die gaat mijn trouwe, maar oude 1ste generatie vervangen. De 3GS is officieel T-Mobile, met firmware 3.1, baseband 05.11.07. Zit nu te kijken wat ik er mee kan, maar zie door de bomen het bos even niet meer. Recapitulerend: - Ik kan niet unlocken met deze baseband, klopt dat? Wil het eigenlijk wel. Is er iets aan te doen of moet ik gewoon wachten op wat komen gaat? - Wil m jailbreaken, kan ik dat het beste doen met deze versie (3.1) met het nieuwste Pwnge-tool van het DevTeam? En dan updaten naar 3.1.2? Of kan ik m via iTunes gewoon officieel updaten naar 3.1.2. en die dan jailbreaken met de nieuwste Pwnge-tool? Bedankt voor jullie inzichten en tips, zie het gewoon even niet meer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kan het beste even op 3.1 blijven (voor de baseband -- unlock) en gaan jailbreaken met blackra1n.
|
||||
|
||||
Unlocken zal nog niet gaan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Omdat je wilt unlocken. Ik weet niet zeker, maar ik denk dat 3.1.2 met een nieuwe Baseband versie komt. Kun je dus beter even wachten aangezien ze eerder een unlock voor 3.1 zullen hebben dan voor 3.1.2 (en 3.1.2 voegt amper wat toe).
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Thanx!! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Kan een 3GS v3.1 gejailbreaked worden? Want bij mij lukt het niet met blackrain. Mijn iphone is wel simlocked.
Ik kan hem niet aansluiten op itunes (melding dat de simkaart niet geldig is) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Blackra1n ondersteunt GEEN activatie en unlock. PwnageTool ondersteunt WEL activatie maar GEEN unlock. |
|
|||
|
|||
ik heb hem gejailbreaked met blackrain maar ik heb nog altijd het "only emergency calls" scherm. Betekent dit dat ik hem nog moet activeren en kan dit met PwnageTool ?
|
|
|||
|
|||
Stop er gewoon even een T-mobile simkaart in, is wat sneller dan een nieuwe 3.1 bakken met PwnageTool en die erop zetten.
|
|
|||
|
|||
Ik woon in België, geen T-mobile kaartje ter beschikking
|
|
||||
|
||||
Je kan met Ireb een 3gs laten restoren naar een custom firmware. Dan heb je in ieder geval weer een activatie en een dure ipod functie.
De unlock is er nog niet. --edit-- Sorry alleen een 3G nog geen 3Gs zie ik --edit--
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik ben bezig met het bestand van 307 MB te downloaden om er een iphone 3GS custom firmware naar 3.1.2 met activatie op te zetten.
is dat na de installatie gewoon dubbelklikken op dat bestand om dan die nieuwe firmware erop te zetten, of moet ik nog software installeren? en je jaagt me wel schrik aan hoor ze zullen toch wel een oplossing vinden om mijn iphone te unlocken, hoop ik? |
|
||||
|
||||
in iTunes bij herstellen de shift knop samen met de knop herstellen klikken. Dan kan je de custom versie aanklikken.
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry, maar het is nou eenmaal zo. Ik geloof dat MuscleNerd tijdje geleden nog op z'n Twitter had gezet dat ze momenteel totaal niet op zoek zijn naar een unlock voor de nieuwste baseband, maar dat kan ik ook fout hebben. Sterker nog, er is een mogelijkheid dat ze geen bug vinden die zo te exploiten is dat ze hem kunnen unlocken. Het zal waarschijnlijk wel gebeuren, maar persoonlijk zou ik daar niet maanden op gaan wachten, en hem verkopen en een simlockvrije kopen, of een hardwarematige oplossing gebruiken. |
|
|||
|
|||
Iphone 3GS 3.1 nieuw uit doos unlock?
Misschien is mijn vraag al beantwoord maar ben nieuw op t forum en zie door de bomen t bos niet meer, dus ik hoop dat iemand mij kan helpen...
Begrijp ik het nu goed dat de iphone 3GS met os 3.1 nieuw uit de doos (van Tmobile al met 3.1 geleverd) nu wel te jailbreaken is en niet te unlocken? Of kan ik hem ook unlocken en zo ja hoe? (ben mac gebruiker overigens) thanx! |
|
|||
|
|||
Beste mensen ik weet het ff niet meer heb een 3G(S) 32gb uit Belgie dus geen simlock!
Heb hem nu gejailbreaked op versie 3.1. Heb nog steeds BB 04.26.08 Kan ik nu gewoon via Itunes Updaten? Moet ik hem daarna weer jailbreaken of blijft dit staan? En hoe kan ik dat shsh opslaan? Is het in mijn geval belangrijk dat ik mijn baseband upgrade of juist niet! Wil absoluut mijn jailbreak behouden voor de toekomst!!! Gaarne wat advies! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij jouw maakt het geen ruk uit wat je doet, hij is namelijk simlock vrij. Enige waar je even mee op moet passen, is of er een jailbreak methode is, en die is er. Je bent dus nogal vrij om te doen en laten wat je wilt. Die ECID bestanden etc. kun je opslaan zodra je Cydia voor het eerst opstart, dan vraagt hij of hij je life easier moet maken. Dan is het gebeurt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe 3GS 4.0 -> 3.1.3 | Vroegevogel | Jailbreak | 4 | 18-07-10 22:25 |
Nieuwe 3GS | souliemen | Archief | 13 | 27-04-10 17:08 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
nieuwe iPhone 3GS | Tuur | Archief | 1 | 10-12-09 21:53 |
iPhone: Nieuwe 3GS FW 3.0.1 | xvanwaart | Jailbreak | 3 | 28-09-09 19:19 |
|
|