Nieuwe 3GS 3.1, en nu? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) oke thx man! dus ook al gaat mijn BB naar boven dan kan ik nog steeds gejailbreaked worden?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
oke thx man! dus ook al gaat mijn BB naar boven dan kan ik nog steeds gejailbreaked worden?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dus ik kan gewoon updaten bij itunes en geen custom firmware gebruiken? daarna blackra1n en alles is weer klaar?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie het maar als het volgende: Wil je unlocken? Dan moet je een bepaalde baseband versie hebben. Wil je jailbreaken? Dan moet je een bepaalde firmwareversie hebben. Dat eerste is bij jouw niet van toepassing, want je bent al simlockvrij. Dat tweede is bijna nooit van toepassing, want er komt altijd wel een jailbreak voor een firmwareversie uit, soms duurt het gewoon even een weekje. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Je begrijp het goed, wel te jailbreaken , niet te unlocken
|
|
|||
|
|||
Das een pak van me hart! Bedankt voor de tip mannen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Gebruik zelf geen winterboard
SBsettings e.d. doen het goed, die winterboard problemen worden de komende tijd wel opgelost. |
|
|||
|
|||
@mgm
als ik het goed heb begrepen, heb jij een iphone besteld via T-Mobile zelf en deze hebt je ontvangen nu wil je dus jailbreaken??? jij als klant (net als ik) van T-Mobile is vrij voor unlock deze hoef je dus niet zie bericht boven mij niet meer te doen,omdat je al klant bent van t-mobile je bent zo vrij als een vogeltje, wat jailbreaken betreft als je nu een andere simkaartje erin stop zal je nog even moeten wachten op de dus unlock van het dev team, of je moet bellen naar t-mobile tegen betaling willen ze hem legaal unlocken. |
|
|||
|
|||
Heb mijn 3GS (3.1) met unlock gisteren gejailbreaked met de laatste PwngeTool van het DevTeam en de nieuwste FW (ben eigenwijs ) erop gezet. Alles lijkt goed te werken. Dat-ie niet unlocked is, neem ik voorlopig maar voor lief, bel toch met TM. Misschien komt er binnenkort een unlock.
Wat mij betreft kan dit topic op slot, aangezien mijn vragen uit de eerste post beantwoord zijn. Bedankt iedereen!! |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn GS 3.1 met blackra1n ge JB. Ik heb alleen niet op het hartje in cydia gedrukt....en nu kan ik straks niet.....?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo,
ik ben pas nieuw hier . Bezit ongeveer een maand iphone 3gs firmware 3.1 . alles is nog orgineel Wil graag jailbreaken maar ik niet met welk programma het moet doen , blackra1n of PwnageTool Kan iemand mij uitleggen Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
aangezien jij al op 3.1 zit en je iPhone toch niet kunt unlocken kan jij net zo goed Blackra1n gebruiken
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat je ooit nog kunt unlocken, maar aangezien jij dit nu ook niet kunt als jij baseband 05.11.07 hebt, maakt dat nu niks uit
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Nieuwe 3GS 4.0 -> 3.1.3 | Vroegevogel | Jailbreak | 4 | 18-07-10 22:25 |
Nieuwe 3GS | souliemen | Archief | 13 | 27-04-10 17:08 |
Nieuwe iphone 3gs, hoe krijg ik alles van mn oude iphone op mn 3gs? | chmderksen | Archief | 1 | 15-02-10 11:09 |
nieuwe iPhone 3GS | Tuur | Archief | 1 | 10-12-09 21:53 |
iPhone: Nieuwe 3GS FW 3.0.1 | xvanwaart | Jailbreak | 3 | 28-09-09 19:19 |
|
|