Mappen aanmaken discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Misschien voor de meeste hier een stomme vraag, maar hoe kan ik mappen aanmaken? Bijvoorbeeld om de roms voor je nes in te plaatsen? Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Misschien voor de meeste hier een stomme vraag, maar hoe kan ik mappen aanmaken? Bijvoorbeeld om de roms voor je nes in te plaatsen?
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar op mappen vind hij niks en als je op map zoekt is het woord te kort om te zoeken.. Bvd, Armando |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Map* mischien dan is het woord iig niet meer te kort.
Edit: https://forum.iculture.nl/f14/i...s-1-1-1-a.html Voor 1.1.1 ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja ik zie het, maar ik heb 1.1.2.
En in het topic zeggen ze welke mappen je moet maken: ROMs go in /var/root/Media/ROMs/NES Maar ik zie niet hoe en waar? |
|
|||
|
|||
![]() Misschien kan ik beter vragen, hoe je bij de mappen komt?
|
|
||||
|
||||
![]() Als je eerst de emulator installeerd en daarna de roms dan ziet de emulator ze vanzelf.
![]()
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
![]() Ja maar waar moet ik de roms plaatsen dan? Als ik de roms download via mijn computer, of moet ik ze dan downloaden via de iphone?
|
|
||||
|
||||
![]() ROMs go in /var/root/Media/ROMs/NES
Je gaf het zelf al aan, maar als je het wilt kopieeren van je pc naar de iphone moet je dat met winscp doen. Daarvoor moet je SSH installeren.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
![]() Gebruik de zoekfunctie op de juiste manier alsjeblieft en ook de wiki staat heel veel nuttige info in.
Als je had gezocht op roms dan had je de info gevonden die je nodig heb. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten aanmaken | iphonewolf | iPhone algemeen | 4 | 15-02-10 13:52 |
Foto: Extra filmrol aanmaken? | Zumpstengel | Muziek, foto & video | 8 | 04-08-09 21:43 |
beltonen aanmaken | kris3120 | Archief | 2 | 29-09-08 23:11 |
Nieuwe Gebruiker aanmaken | Undertaxxx | iPhone algemeen | 7 | 31-08-08 10:23 |
Map aanmaken | Armando | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-01-08 17:38 |
|
|