Cisco VPN client voor de iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Op school gebruiken we Cisco VPN client om in te loggen op de 10MB/ps internetverbinding. Bestaat er een Cisco VPN client voor de iPhone?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Cisco VPN client voor de iPhone
Op school gebruiken we Cisco VPN client om in te loggen op de 10MB/ps internetverbinding.
Bestaat er een Cisco VPN client voor de iPhone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
als je gaat naar settings => general => network => vpn settings, kun je alles goed instellen, maar op de school waar ik zit (hogeschool gent) gaat dit niet, het is mij alvast nog niet gelukt! dus ik vermoed dat hun instellingen niet correct staan, of het is mss een oude versie waardoor het niet mogelijk is...
ik kan ook mis zijn, maar heb toch al even zitten zoekn! |
|
||||
|
||||
Cisco ondersteuning komt pas in versie 2.0 lees ik net
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
al dat gelul hippe gelul hier... met wie dat wat en wat doe ik vooral niet....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Citrix 1.0 client voor Iphone | Bimmer | iPhone Apps | 13 | 10-11-09 16:47 |
SSH client voor iphone | zenid | Archief | 2 | 24-04-08 23:08 |
|
|