iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Macinabox.com Topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/625-macinabox-com-topic.html)

Thirteen 24-10-07 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door partyfart (Bericht 9398)
ik heb zojuist 2 iphones besteld. Mogelijk vrijdag ophalen. Super lui en super service!!

Hoe heb je deze besteld? en moet je vooraf betalen of betalen als je ze ophaalt?
En hoe bedoel je "mogelijk" vrijdag ophalen, zijn ze onderweg nu?

AllStar 24-10-07 18:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Thirteen (Bericht 9424)
Hoe heb je deze besteld? en moet je vooraf betalen of betalen als je ze ophaalt?
En hoe bedoel je "mogelijk" vrijdag ophalen, zijn ze onderweg nu?

Betalen kan ook bij het afhalen, is pas 3 x gezegd ;) Ze zijn nu niet meer op voorraad, vandaar "mogelijk" vrijdag ophalen gok ik zo.

jermain 24-10-07 20:27

hebben ze Gezegt dat ze er vrijdag zijn ?:confused:
want ik wil er ook een Bestelen maar wil hem dan Zaterdag komen hallen in Zwolle :)

Franky 24-10-07 20:37

Morgen komen de nieuwe!
(heb net contact gehad)

25 Okt.

jermain 24-10-07 20:39

dat Mooi nieuws :D heb je ze een E-mail Gestuur want ik had er ook een Gestuurt en niks gehad nog ?:confused: E-mail aders ( evert@macinabox.com )

Thirteen 24-10-07 20:40

Weet je toevallig of het dan ook morgen al mogelijk is om af te halen?? En heb je contact gehad met de eigenaar (in amerika??)
Zodoende is er dan dus ook wel iemand om de iPhone mee te geven als je langskomt?

jermain 24-10-07 20:41

Denk dat je ze het besten morgen ff kan bellen als goed is staat het nummer op de website :D

Thirteen 24-10-07 20:43

Ja zou je denken maar dat heb ik vandaag ook gedaan en dan krijg ik "moeders" aan de lijn.. :)
Heb wel telefoonnummer in Amerika gekregen maar die heb ik nog niet gebeld.

jermain 24-10-07 20:49

Hoop Dan wel Dat je het bij die Moeder op kan hallen hoe hebben die anderen dat dan gedaan ?

michi 25-10-07 13:33

heb net die bestelling ingevuld op die site. Wat moet er nu eigenlijk gebeuren.
Wachten tot ik een bericht terug krijg? Zou hem eigenlijk wel graag morgen willen ophalen. Of kan ik anders beter naar dat nummer bellen.(+31 38 85 1 95 88)

partyfart 25-10-07 13:37

bellen leverde bij mij 2 bestellingen op ;)

Thirteen 25-10-07 13:39

Heb jij dat bewuste nr gebeld dan? Want ik kreeg toen z'n moeder aan de lijn en bij haar kon ik niet bestellen... Weet je ook of ze nu al voorradig zijn?

Herstel ik zie dat michi een ander nr heeft... Welke had jij gebeld?

michi 25-10-07 13:57

Zal zo wel even bellen naar dat nummer. Het nummer is eentje vanuit zwolle.
heb jij die ook gebeld partyfart?

edit: laat maar heb net deze mail binnen gekregen:

Hartelijk dank voor je bestelling,
Momenteel zijn wij door de voorraad iPhones heen, maar ik verwacht
begin volgende week
de voorraad bij te vullen. Indien gewenst houd ik u op de hoogte.

Met vriendelijke groet,
Evert Bloemers
Macinabox.com

jermain 25-10-07 15:42

ik kreeg een iets anderen mail van ze :)

Wij zijn momenteel door onze voorraad heen, maar krijgen volgende week nieuwe binnen
Dit zijn de 8gbs met 1.1.1 firmware en nog enkelen 4 gb iPhnes met versie 1.02
Je mag hem op komen halen... voelen bekijken en dan pas betalen...


Vriendelijke groet,
Evert Bloemers
Macinabox.com

partyfart 26-10-07 20:17

Ik heb vandaag de laatste 2 iphones op kunnen halen bij MAcinabox. Super! Zijn lading staat nu bij UPS. Dinsdag verwacht hij ze weer!

pietpiet50 26-10-07 20:45

Vreemd dat de 1 ze wel zo op kan halen, en een ander een mailtje krijgt van we zijn er doorheen. ALthans zo komt het over bij de lezers denk ik. Nogmaals, dit is absoluut geen wantrouwen, want ik hoor positieve berichten over dit bedrijf.

partyfart 26-10-07 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pietpiet50 (Bericht 10276)
Vreemd dat de 1 ze wel zo op kan halen, en een ander een mailtje krijgt van we zijn er doorheen. ALthans zo komt het over bij de lezers denk ik. Nogmaals, dit is absoluut geen wantrouwen, want ik hoor positieve berichten over dit bedrijf.

Ik zeg ook, de laatste 2. Ik ken hem dus heb een ingang ;) Enfin, volgende week hebben ze weer iPhones in overvloed. Kom op, één weekendje wachten :)

jermain 29-10-07 18:47

weet iemand al als macinabox.com Weer Iphone,s 8Gb Heeft ?

Franky 29-10-07 18:53

Nee, alles is weg.

ze zullen langzaam deze week wel binnen druppelen.

even afw88 dus.

michi 29-10-07 21:29

Heb vandaag nog gebeld. hij verwacht ze of morgen of overmorgen. Hij zou me bellen wanneer ik hem kon ophalen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:57.