iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   Macinabox.com Topic (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/625-macinabox-com-topic.html)

jermain 29-10-07 21:30

Dat Mooi Nieuws had ze al een mail Gestuurd maar niks gehoord
maar jij hebt al op de website bestelt tog ?

Vlex 31-10-07 14:13

Heeft iemand al informatie gekregen of hij ze alweer binnen heeft? heb zelf ook een mail gestuurd, maar nog geen reply.

En zijn hier ook mensen die de iPhone online besteld hebben bij macinabox en hebben laten verzenden?

blupblup 01-11-07 13:04

ik vertrouw het toch niet echt meer. ik probeer al sinds maandag 23 oktober aan een iphone te raken via macinabox. Emailverkeer loopt zeer stroef, ik moet 5 keer mailen om een antwoord te krijgen... denk dat ik het er maar bij ga laten en wachten tot de iphone officieel bij ons beschikbaar is..

partyfart 01-11-07 13:12

de aanhouder wint. Hij komt echt om in de bestellingen. Ik heb er afg. vrijdag 2 kunnen bemachtigen. Gewoon ff bellen!

blupblup 01-11-07 13:13

heb ik ook al gedaan. maar goed, je hebt me overtuigd. ik bel m straks nog maar eens ;-)

ruben 01-11-07 15:34

Ik kom zelf uit zwolle en heb gisteren m'n iphone daar opgehaald.
Afgelopen maandag besteld.

iCulture 01-11-07 15:39

Pas je dan ook even je profiel aan? ;)

michi 01-11-07 18:16

Heb gebeld. kan hem morgen middag op halen. :D

jermain 01-11-07 18:28

ik zou dus graag mijnen Zaterdag op willen hallen want om op vrijdag van Amsterdam naar Zwolle Tegaan in de middag met al die files :P

michi 01-11-07 18:42

ga je toch met de trein?

jermain 01-11-07 18:53

nee niet met Trein met Auto van me Vaders werk rijd tog gratis dus die ene dag maak dan ook niet uit, maar heb jij ze al tepakken gehad ?

macron 02-11-07 09:20

Ik heb afgelopen woensdag 2 iPhones afgehaald bij Macinabox.
Mails zijn zeer snel beantwoord en service is picobello....
Unlocken is ook prima gelukt, dus zijn we heel erg blij en opgewonden.

Vlex 02-11-07 12:03

Argh! Macinabox is gestopt met de verkoop van losse iphones... net nu ik er 1 bij hun wilde bestellen.

jermain 02-11-07 15:36

Dit staat er op de website:

Wegens de overweldigende belangstelling voor iPhones heeft macinabox.com besloten tijdelijk de iPhone orderkraan dicht te draaien.
Alle geplaatste bestellingen worden afgehandeld in de volgorde waarin deze ontvangen zijn.
Aangezien wij ons focussen op alles Mac en de iPhone daarvan een verlengstuk is willen wij al onze Mac klanten voorrang geven. Overweegt u nu of in de nabije toekomst een Mac aan te schaffen en bent u tevens geïnteresseerd om in combinatie met uw Mac een iPhone te bestellen neem dan svp contact op met Evert (evert@macinabox.com).
Voor alle duidelijkheid; de losse verkoop van de iPhone is voorlopig stopgezet en Macinabox.com levert alleen nog iPhones aan nieuwe Macinabox.com klanten die minimaal 1 CPU afnemen.
Onze excuses voor het eventuele ongemak. Zodra wij weer een voorraad iPhones hebben zullen wij dit zeker kenbaar maken.

ruben 02-11-07 15:42

Gelukkig net op tijd geweest dan :D.

jermain 02-11-07 15:43

ja maar er staat:
Macinabox.com levert alleen nog iPhones aan nieuwe Macinabox.com klanten die minimaal 1 CPU afnemen.

Bedoelen Ze met CPU Toevalig ( Computer/pc ) ?

ik wou gisteren bellen maar om nou om 22:55 tebellen vond beetje raar dus dacht bel in de middag wel

ruben 02-11-07 15:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jermain (Bericht 12155)
ja maar er staat:
Macinabox.com levert alleen nog iPhones aan nieuwe Macinabox.com klanten die minimaal 1 CPU afnemen.

Bedoelen Ze met CPU Toevalig ( Computer/pc ) ?

Jup.
macs en macbooks

michi 02-11-07 20:36

Heb mijne vandaag opgehaald bij macinabox. mooie bon erbij gekregen. Daarna naar Ruben toe gegaan die mijn iphone heeft unlocked. Heel erg bedankt nog een keer. wat een geweldig apparaat heb hem nog niet eens een dag maar wat werkt alles toch super. :D

blupblup 02-11-07 22:10

ik wacht al sinds 23 oktober op mijn iphone. hij ging me een factuur mailen, daarna zou ik betalen en zou hij me de iphone opsturen. heb nog steeds geen factuur gezien. en heb nochtans al heel veel gemaild en gebeld. telkens veel beloven, maar weinig nakomen.

jammer, want ik overwoog om bij hem ook een nieuwe mac te kopen. maar nu niet meer!

jermain 02-11-07 22:46

ik heb vandaag ook een e-mail naar ze gestuur maar duur gewoon Lang op een e-mail terug :S Volgens mijn als je zaaken wilt doen dan stuur je tog snel een e-mail Terug :S


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:10.