Hi Prepaid sim in iPhone discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben van plan een iPhone uit Amerika te kopen. Maar ik heb er een vraag over. Is de iPhone te sim unlocken zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Hi Prepaid sim in iPhone
Hallo, ik ben van plan een iPhone uit Amerika te kopen. Maar ik heb er een vraag over. Is de iPhone te sim unlocken zonder TurboSim of StealthSim enz.? Ookal moet ik daarvoor terug naar 1.1.1. Maakt niks uit...
Bedankt
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je hebt hoogstwaarschijnlijk een 1.1.3, deze is ng op geen enkele manier te unlocken, dus je moet maar geduld hebben en wachten op een unlock methode ervoor die **sims heb je voor 1.1.2 OTB nodig, maar wat is die +-50 euro nou op een iphone van 300? |
|
||||
|
||||
Zoals Amp zegt, dit is prima te vinden in de wiki of met de zoekfunctie.
//Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Micro sim prepaid voor iPhone 4 in Barcelona | Quent | Odido (T-Mobile) | 0 | 16-08-10 20:42 |
Thaise AIS prepaid SIM card in iPhone | thagenberg | iPhone algemeen | 1 | 03-02-10 15:14 |
Iphone activeren via prepaid sim-kaart? | natenextdoor | Archief | 1 | 05-01-10 17:26 |
iPhone 3G: Activeer iphone met prepaid sim | Zallaik | Unlock | 2 | 23-09-09 20:21 |
AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL | dbreuning | Overige providers Nederland | 4 | 09-05-09 03:39 |
|
|