Activeer iphone met prepaid sim discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een 2dehands iphone 3G gekocht met simlock. Maar nu vraag ik me af of ik de iphone ook kan activeren met een prepaid ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Activeer iphone met prepaid sim
Ik heb een 2dehands iphone 3G gekocht met simlock.
Maar nu vraag ik me af of ik de iphone ook kan activeren met een prepaid tmobile kaart om zo ook de push functie te kunnen gebruiken? Als dat gaat kan ik gewoon voor 10 euro ofzo een t-mobile simkaart kopen ipv de iphone voor 120 euro te laten unlocken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Advies is even wachten, weekje of twee, dan komt er hopelijk een oplossing van dev-team.
|
||||
|
||||
Als het een T-Mobile toestel is en de iPhone (onder 3.1) al wel geactiveerd is door de verkoper, zal ie nu ook werken met een TM-prepaid kaart.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 activeren met Prepaid SIM T-Mobile | R@ver | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-07-11 19:53 |
iPhone: activeer elke iphone zonder originele sim | mattias | Jailbreak | 4 | 19-07-10 00:43 |
AT&T prepaid SIM met iPhone 3G uit NL | dbreuning | Overige providers Nederland | 4 | 09-05-09 03:39 |
Met welke simkaart activeer ik men iphone | Eeron | Archief | 1 | 06-01-09 09:20 |
|
|