//

Unlock t-mobile altijd actief?

Unlock t-mobile altijd actief? discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iedereen, Ik kan niks vinden over dit probleem. Ik krijg morgen de nieuwe iphone 3gs 16gb, en waarschijnlijk zit daar de 3.1 software op. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 22-09-09, 16:44
Greenfield82 Greenfield82 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Smile Unlock t-mobile altijd actief?

Beste iedereen,

Ik kan niks vinden over dit probleem. Ik krijg morgen de nieuwe iphone 3gs 16gb, en waarschijnlijk zit daar de 3.1 software op. Mijn t-mobile abonnement gaat pas in januari lopen, dus wil ik hem voor de aankomende 4 maanden unlocken.

vraag 1:
Komt met de jailbreak van Dev team (3.1) ook een unlock mee?

Vraag 2:
Stel ik unlock hem via t-mobile op de legale manier, kan ik daarna gewoon een jailbreak uitvoeren (wanneer hij uitkomt voor 3.1) of raak ik dan mijn unlock kwijt.

Vraag 3: Wat zijn mijn mogelijkheden om dan wel mijn telefoon te gebruiken voordat me abo in gaat?

Alvast bedankt voor de moeite.

Martijn

Laatst gewijzigd door Greenfield82; 22-09-09 om 16:54. Reden: toevoeging
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-09, 16:45
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

@Greenfield82

1 NEE
2 schijnt pas te kunnen als je abo is ingegaan
  #3  
Oud 22-09-09, 23:54
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greenfield82 Bekijk bericht
Beste iedereen,
vraag 1:
Komt met de jailbreak van Dev team (3.1) ook een unlock mee?

Vraag 2:
Stel ik unlock hem via t-mobile op de legale manier, kan ik daarna gewoon een jailbreak uitvoeren (wanneer hij uitkomt voor 3.1) of raak ik dan mijn unlock kwijt.

Vraag 3: Wat zijn mijn mogelijkheden om dan wel mijn telefoon te gebruiken voordat me abo in gaat?
1. Dat is nog niet helemaal zeker, men zegt op dit moment dat wanneer je FW 3.1 hebt het niet meer mogelijk is om een soft-unlock uit te voeren maar dat kan nog in de nabije toekomst verandering inkomen.

2. Je abbonnement moet dus eerst ingaan, als je het met nummerportering hebt aangevraagd moet je waarschijnlijk nog 2/3 maanden wachten. Als je abbo net hebt gekocht en telefoon en sim al ontvangen, kun je direct unlocken, en je kunt er doen wat je ermee wil, updaten/jailbreaken/verkopen/weggeven/etc (maar ik zie in je profiel dat je 3.1 hebt, dus helaas, je kunt op dit moment niet unlocken).

3. Zie antwoord op vraag 2, als je abbo al is ingegaan en je hebt FW 3.1 dan moet je wachten, als FW 3.0 hebt, kun je jailbreaken en unlocken. Als je FW 3.1 hebt kun je op legale manier via tmob unlocken en je kunt doen wat je ermee wilt, hoef je nergens bang voor te zijn, je raakt je garantie ook niet kwijt

4. Jij kunt helaas niet downgraden naar FW 3.0, niet dat jer wat aan hebt, je mist een aantal bestanden die hiervoor van belang zijn.

Ik zou je adviseren om nog even (week a 2) te wachten, als er geen oplossing is en je kunt niet meer wachten, je wilt je toestel gebruiken, dan unlock het op de legale manier, dan ben je 120euro kwijt maar dan kun je elk sim gebruiken en zoveel updaten als je wilt!

@Michel15, volgende keer even wat meer info
__________________
Origineel: iPhone 3G 16GB | Huidige versie: 4.1 Bootloader: ?? | Baseband: 05.13.02 | JB: Pwnage & UL: Ultrasn0w
  #4  
Oud 23-09-09, 00:02
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Vraag 3 is pas later toegevoegd.

Bovendien heeft hij de dezelfde vraag in verschillende topics geplaatst en alle antwoorden zijn al eerder gegeven, vandaar mijn korte, krachtige en juiste reactie

Jouw voorlaatste zin klopt toch niet ? Hij kan nu niet en ook niet over 2 weken zijn telefoon door TM laten unlocken

Laatst gewijzigd door Michel15; 23-09-09 om 00:05.
  #5  
Oud 23-09-09, 00:07
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Lightbulb

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Vraag 3 is pas later toegevoegd.

Bovendien heeft hij de dezelfde vraag in verschillende topics geplaatst en alle antwoorden zijn al eerder gegeven, vandaar mijn korte, krachtige en juiste reactie
Aha, mijn fout, jij staat volledig in je recht! Ik wordt er ook niet goed van als ze een vraag stellen en het op 10 verschillende topics en in 3 sub forums plaatsen.

Excuus.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Jouw voorlaatste zin klopt toch niet ? Hij kan nu niet en ook niet over 2 weken zijn telefoon door TM laten unlocken
Hoe bedoel je? Want op dit moment is TS niet duidelijk in of zijn abbo al is ingegaan of dat het over 3 maanden ingaat (nummerportering). Als het al is ingegaan, dan kan hij het zonder problemen tegen betaling unlocken. Als het pas over 3 maanden ingaat, dan heeft TS vette pech.

BTW: mijn 200ste post!

Laatst gewijzigd door EN-IS; 23-09-09 om 00:10. Reden: Edit van Michel15
  #6  
Oud 23-09-09, 00:50
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Zijn abonnement gaat pas in januari lopen
  #7  
Oud 23-09-09, 09:08
Greenfield82 Greenfield82 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 29
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EN-IS Bekijk bericht
Aha, mijn fout, jij staat volledig in je recht! Ik wordt er ook niet goed van als ze een vraag stellen en het op 10 verschillende topics en in 3 sub forums plaatsen.
Sorry voor de dubbele vragen, maar ben gewoon benieuwd wat mijn opties waren. Maar het is me nu een stuk duidelijker geworden.

Wel slecht overigens dat de t-mobile shop mij dit toetel gewoon verkoopt en dan nooit het woord simlock erbij gebruikt. Ze hadden op zijn minst kunnen vertellen dat ik het toestel pas in jnauari kan gebruiken!
  #8  
Oud 23-09-09, 18:15
BowieB BowieB is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Question Ook een vraag

Hallo,

Mijn zwager heeft een iphone 3gs volgens mij met 3.0, hij heeft nu nog tot januari bij HI een abbonement.

Hij heeft de iphone meteen meegekregen samen met zakelijke sim, 2 simkaartjes. Hij heeft ook aangevraagd of ze zijn nummer kunnen overzetten, dat kon pas als zijn abbo bij HI was afgelopen.

kan hij de iphone ook al eerder gebruiken? met zijn HI sim kaart?

Boaz
  #9  
Oud 23-09-09, 19:01
EN-IS's schermafbeelding
EN-IS EN-IS is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Ben Dakloos!
Berichten: 337
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Greenfield82 Bekijk bericht
Sorry voor de dubbele vragen, maar ben gewoon benieuwd wat mijn opties waren. Maar het is me nu een stuk duidelijker geworden.

Wel slecht overigens dat de t-mobile shop mij dit toetel gewoon verkoopt en dan nooit het woord simlock erbij gebruikt. Ze hadden op zijn minst kunnen vertellen dat ik het toestel pas in jnauari kan gebruiken!
Die informatie wordt vaak wel vermeld, tijdens de bestelproces of in de winkel, wanneer dit niet gedaan is adviseer ik je terug te gaan naar de plek waar je je toestel hebt gekocht, klaag effe, soms helpt het maar ik moet eerlijk zeggen, ze zullen niks doen, ik heb zelf ook de ervaring heb zelf destijds bij Debitel in de winkel gewerkt, je wordt zo weggestuurd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BowieB Bekijk bericht
Hallo,

Mijn zwager heeft een iphone 3gs volgens mij met 3.0, hij heeft nu nog tot januari bij HI een abbonement.

Hij heeft de iphone meteen meegekregen samen met zakelijke sim, 2 simkaartjes. Hij heeft ook aangevraagd of ze zijn nummer kunnen overzetten, dat kon pas als zijn abbo bij HI was afgelopen.

kan hij de iphone ook al eerder gebruiken? met zijn HI sim kaart?

Boaz
Ja, je zwager kan het toestel gebruiken als hij FW 3.0 heeft. Kijk even in mijn topic (unlocken via usb) daar vind je een handleiding, als je die even volgt kun je het zo in een halfuur gebruiken met de SIM van HI!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Zijn abonnement gaat pas in januari lopen
Overheen gelezen
  #10  
Oud 23-09-09, 20:53
BowieB BowieB is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Standaard

waar kan ik je topic vinden?? Ben net nieuw hier snap er geen bal van

Alvast bedankt

Boaz
  #11  
Oud 23-09-09, 21:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Dit topic.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
Reageren

Labels
jailbreak, t-mobile, unlock



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3GS: Wordt mijn baseband geupgrade als ik unlock via itunes(officiele t-mobile unlock)? Hunter20 Unlock 5 21-01-11 15:52
iPhone 4: 1 maal unlock altijd unlock? johnnymoose Unlock 2 03-01-11 12:58
iPhone 3GS: 3gs geunlockt door T-Mobile maar telkens melding simlock actief momorun40 Unlock 4 23-10-10 10:30
Slide to unlock scherm doet het niet altijd Kevzz Unlock [archief] 6 08-02-08 23:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:21.