//

Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen

Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals je kunt zien aan de titel heb ik best een probleem,, ik kom er zelf niet uit heb veel gezocht op het forum maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-10, 14:48
The_Umpire's schermafbeelding
The_Umpire The_Umpire is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Roosendaal
Berichten: 50
Exclamation Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen

Zoals je kunt zien aan de titel heb ik best een probleem,, ik kom er zelf niet uit heb veel gezocht op het forum maar kan niks vinden wat op een antwoord lijkt. Ik heb een Iphone 3gs 16gb new bootroom met 3.1.3 fw, gejailbreakt met spirit.

Mijn probleem:

Ik kwam gisteren thuis had mn telefoon weg gelegd (batterij was 25%) en ben toen gaan slapen, de volgende ochtend word ik wakker, ja hoor Iphone uitgevallen, nu is dat niet echt een probleem sinds ik 3.1.3 heb met spirit jb, want nu kon mn iphone weer uit enzo..
Ik probeerde m aan te zetten, dat ging niet.
Aan de oplader gelegd, duurde lang voor ik iets te zien kreeg (lege batterij icoontje) dus had ik m aan de oplader laten liggen en ben ik gaan douchen etc. toen ik terug kwam stond er connect met itunes screen (itunes logo met kabeltje). Dus ik oké ik zal dat eens doen.

Op itunes kreeg ik toen de melding, Iphone in herstel modus aangetroffen u dient eerst te herstellen blablabla,, dus ik zag niet veel meer keuze dan dat, dus ik klik op herstel en laat m zn gang gaan. Dit duurde echt al een jaar dus ik was weggegaan en heb m aangesloten gelaten. Kom ik terug krijg ik een foutmelding dat er iets niet was gelukt ((9) of (14)) een van de 2 heb t niet helemaal onthouden omdat ik snel mn iphone weer wil gebruiken. Ik heb nu inmiddels al meerdere keren geprobeert om mn iphone te herstellen, naar os 4.0 gewoon naar 3.1.3, naar 3.1.2 niks werkt, ik heb de goede fw bestanden want ik heb deze ook gebruikt bij de 3.1.3 jb. Ik heb gelezen dat ik m in DFU moet zetten en het dan proberen, werkte ook niet, andere usb poort werkte ook niet, ik begin er echt een beetje moeilijk van te worden..

Kan iemand me aub helpen want ik snap er echt helemaal niks meer van, meestal kom ik er wel uit door gewoon te proberen maar zelfs dat gaat me niet goed af de laatste 2 dagen:S ?


p.s.

als het echt niet lukt moet ik pro asist gaan bellen, heeft iemand een idee of ik er risico mee loop als ik m op laat halen door pro assist, Iphone is tegen alles verzekerd dacht ik, en ik kan m al niet herstellen dus hoop ik dat ze niks kunnen vinden waardoor ik bv geen nieuwe kan krijgen of dat ze m maken ???

..

Sorry als ik deze post niet goed heb opgesteld of in het goede forum heb geplaatst..

The Umpire
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
kan niet meer herstellen Nv22 Archief 2 23-03-11 00:44
Iphone gecrashed, kan niet meer herstellen The_Umpire Archief 7 04-08-10 20:23
Kan de software op mijn iPhone niet meer herstellen Nurves iPhone algemeen 4 20-07-10 17:01
fout melding 14 and kan niet meer herstellen gajan iPhone algemeen 1 14-02-10 18:33
Windows: Kan niet meer herstellen, en niks meer doen. Onbekende bout (9) Guest-20201028093429 iTunes 3 21-08-08 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.