[16gb] Kleine vraag discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Even een paar vragen. Ik bezit momenteel over een 8gb iPhone. Allemaal leuk en aardig. Alleen waar het op neer komt is dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[16gb] Kleine vraag
Dag mensen,
Even een paar vragen. Ik bezit momenteel over een 8gb iPhone. Allemaal leuk en aardig. Alleen waar het op neer komt is dat dat ding zowat gaar is. Ik heb dat ding al 20 keer gemaakt maar hij is op. Er zijn steeds softwarematige problemen en downgraden naar 1.1.2 is niet meer mogelijk. Ik wil een 16gb iphone kopen alleen de software unlock methodes die momenteel beschikbaar zijn hebben zoveel mankementen. Geen nummer weergave. loopt vast in bootloader iemand die mij kan helpen hoe ik het beste kan unlocken? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Als je het durft kun je zelfs je Bootloader via deze manier patchen (als je tenminste een 4.6 hebt) |
|
|||
|
|||
Kleine vraag blijkt een grote vraag. Laat je je bij alles in het leven zo aan het handje nemen? Gemakkelijk leventje heb jij!
Ik geef toe, er staat veel informatie in het forum, maar ook hele goede informatie. Deze vraag van jou is dus volledig overbodig. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Gebruik de zoekfunctie en blijf niet de hele tijd topics openen zoals je tot nu toe doet. Als iedereen op deze manier forum gebruikt wordt het hier een zooitje Deze gaat op slot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4.1 naar 4.3.3 kleine vraag. | mirp | Jailbreak | 3 | 09-05-11 11:36 |
Kleine verandering in 3.1? | JohnnyGui | iPhone algemeen | 16 | 17-09-09 11:33 |
iPhone: Iphone 3gs jailbraken 16GB, belangrijke vraag | phreakster | Jailbreak | 11 | 05-09-09 12:05 |
Windows: 2 kleine itunes 8 problemen... | M1ch3l | iTunes | 3 | 14-09-08 01:42 |
|
|