iPhoneInterface.exe probleem discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heb net mijn iphone (1.0.2) en ik las overal dat het unlocken vrij simpel was dus ik helemaal blij . Alles werkt totdat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhoneInterface.exe probleem
Hoi, heb net mijn iphone (1.0.2) en ik las overal dat het unlocken vrij simpel was dus ik helemaal blij .
Alles werkt totdat ik apps op de iPhone wil zetten met iBrickr. Ik probeer nu anySIM erop te zetten in iBrickr via -> Browse Applications -> AnySIM. Hij download de bestanden maar bij het "Uploading, please wait... " krijg ik een foutmelding in windows: In iphoneinterface.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Dan gebeurt er verder niks meer in iBrickr. als ik in het error report kijk zie ik wel een paar "errors": Could not enable SSL, e_/var/root/Media/PXL/DB: No such file or directory en Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden. Ik heb deze guide gevolgd: Unlock the iPhone - a simple tutorial! (bij step3 gaat het dus fout) Oh heb op het moment geen wi-fi tot mijn beschikking... Ik hoop dat ik het gefixed krijg want ik wil er snel mee gaan spelen . Thanks in advance. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
nieuwe versie van iBrickr installeren, heeft bij mij ook geholpen.
|
|
|||
|
|||
ok zal het is proberen. Het is mij inmiddels gelukt via Wi-Fi anySIM te installen dus ik kan al genieten ervan maar een werkende iBrickr is altijd relax cheers
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: AppleSyncNotifier.exe | El_Diablo | iTunes | 4 | 23-05-11 20:22 |
Windows: explorer.exe crash | adam1411 | iTunes | 1 | 12-09-09 16:31 |
Windows: Gconsync.exe werkt niet meer | awbuijtenhuis | iTunes | 17 | 12-08-09 03:11 |
DD.exe | arashrsf | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-12-08 21:53 |
iphoneinterface.exe werkt niet | joostje18 | Unlock [archief] | 2 | 08-01-08 18:45 |
|
|