AppleSyncNotifier.exe discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo daar, Heb daarnet mijn laptop een beetje opgeruimd en hierbij is volgens mij iets misgegaan. als ik nu mijn iphone aan mijn itunes wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
AppleSyncNotifier.exe
Hallo daar,
Heb daarnet mijn laptop een beetje opgeruimd en hierbij is volgens mij iets misgegaan. als ik nu mijn iphone aan mijn itunes wil koppelen krijg ik de fout dat applesyncnotifier.exe niet aanwezig is op mijn computer(sowieso krijg ik de melding ook als mijn computer opstart) dus ik krijg op geen enkele manier communicatie tussen mijn laptop en iphone werkend. Weet iemand wat hier is misgegaan of waar ik het kan downloaden, aangezien google mij niet echt wilt helpen. Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Corefoundation.
Citaat:
Opnieuw installeren van iTunes helpt niet. Wie heeft dit eerder opgelost? |
|
||||
|
||||
Kijk hier eens: http://support.apple.com/kb/HT1923
Als je goed alle stappen volgt wordt de applesyncnotifier e.d. ook weer opnieuw geïnstalleerd als't goed is. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: explorer.exe crash | adam1411 | iTunes | 1 | 12-09-09 16:31 |
DD.exe | arashrsf | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-12-08 21:53 |
Ziphone GUI.exe opent niet... | warm-krentenbrood | Archief | 2 | 17-02-08 13:52 |
iphoneinterface.exe werkt niet | joostje18 | Unlock [archief] | 2 | 08-01-08 18:45 |
iPhoneInterface.exe probleem | intuosis | Archief | 2 | 12-10-07 14:33 |
|
|