//

synchroniseren contactpersonen

synchroniseren contactpersonen discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) om onverklaarbare reden ben ik in mijn iphone alle contactpersonen kwijtgeraakt. nu wil ik deze opnieuw synchroniseren met outlook, waarin alle contacten wel staan. nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-05-11, 10:22
carlabolk carlabolk is offline
• iOS 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1
Exclamation synchroniseren contactpersonen

om onverklaarbare reden ben ik in mijn iphone alle contactpersonen kwijtgeraakt. nu wil ik deze opnieuw synchroniseren met outlook, waarin alle contacten wel staan. nu blijkt dat iphone en computer niet synchroniseren, maar dat mijn outlook op de computer alles van mijn iphone overneemt. dat zou betekenen dat ik dan ook op mijn computer alle contacten kwijt raak. dit wil ik niet. wie kan mij vertellen wat ik moet doen om iphone en computer te laten synchroniseren i.p.v. vervangen/verwijderen van gegevens die ik niet kwijt wil.
Als mijn vraag niet duidelijk is, reageer dan svp ook, want dan kan ik proberen het beter uit te leggen.
Ik ben nu wel enigszins wanhopig want alle contacten moet ik opnieuw handmatig in mijn iphone invoeren.
bij voorbaat dank voor de reacties.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-05-11, 10:29
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik kan mij heel erg vergissen want het is al tijdje geleden dat ik nog iets met Outlook gedaan.

Ik dacht dat je bij de eerste synchronisatie in iTunes kon kiezen dat alle contacten van Outlook deze van de iPhone overschrijft. Dat staat (of stond) ergens onder "Info".
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe Live-Contactpersonen naar iPhone-Contactpersonen? TheJoker iPhone algemeen 3 22-04-10 15:58
Windows: Contactpersonen en notities synchroniseren flyingjack iTunes 2 09-11-09 18:10
categorieën synchroniseren contactpersonen outlook mees iTunes 7 22-01-09 16:21
Contactpersonen Blaster Archief 1 16-11-08 23:14
Contactpersonen ! Emiin' Archief 3 23-01-08 17:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:02.