EGDE , GPRS Verbindingen volledig uitschakelen. discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Vraagje.. Is er een mogelijkheid om de EGDE verbinding uit te schakelen? omdat ik geen data abo heb en nu al op 8MB zit zonder ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraagje..
Is er een mogelijkheid om de EGDE verbinding uit te schakelen? omdat ik geen data abo heb en nu al op 8MB zit zonder dat ik het door had ? gaat me dit natuurlijk super veel geld kosten !, ik heb al programma's geinstalleerd maar die functioneren geen van allen, wel het uitschakelen van Wi-Fi, BT, SSH, maar EDGE blijft ingeschakeld. heeft iemand hier ideeen voor ? ik hoor het graag ! Groet Coen. Laatst gewijzigd door coen0s; 10-03-08 om 10:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
je had al een topic geopend hierover dus slotje
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle internetverbindingen volledig uitschakelen?? | Liene | iPhone algemeen | 12 | 31-10-10 08:26 |
Internet volledig uitschakelen voor vakantie buitenland | Rudoz | iPhone algemeen | 16 | 22-06-10 11:25 |
EGDE , GPRS Verbindingen volledig uitschakelen. | coen0s | iPhone algemeen | 29 | 11-05-09 10:59 |
GPRS uitschakelen? | iMyla | Archief | 1 | 27-12-08 00:44 |
woordenboek volledig uitschakelen | fromalk | Unlock [archief] | 10 | 06-05-08 17:11 |
|
|