[GEZ] Apple iPhone Stereo Headset (de standaard iPhone oordopjes) discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand nog een extra paar liggen? Ik ben ze zelf vergeten te kopen toen ik m'n iPhone heb gekocht. Op ebay zijn ze lastig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[GEZ] Apple iPhone Stereo Headset (de standaard iPhone oordopjes)
Heeft iemand nog een extra paar liggen? Ik ben ze zelf vergeten te kopen toen ik m'n iPhone heb gekocht. Op ebay zijn ze lastig te vinden, en om nou een myus account aan te maken om ze uit de US te halen doe ik liever niet
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: iPhone accessoires kopen > Te Koop Gevraagd
|
|||
|
|||
Ik heb ze nog liggen hier
|
|||
|
|||
Sorry, maar ik heb ze niet meer nodig.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: stereo bluetooth headset | hankypanky | Muziek, foto & video | 4 | 14-10-09 16:00 |
Hardware: bluetooth stereo headset icm navigatie | kal_el | iPhone Navigatie | 0 | 22-08-09 15:50 |
Welke stereo bluetooth headset ondersteunt de iPhone helemaal? | Juupke | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 08-08-09 17:23 |
Apple iPhone Stereo Headset kopen, waar? | Emiel Janson | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 24-06-08 12:39 |
Sitecom Bluetooth CN-532 wireless stereo headset | pontifex | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 31-10-07 15:01 |
|
|