iphone 16gb us discussie in Archief forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo ik ben jack en heb sinds gisteren een iphone 16 gb us model gekocht deze was simlock vrij. alles werkt tot nu toe alleen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 16gb us
hallo ik ben jack en heb sinds gisteren een iphone 16 gb us model
gekocht deze was simlock vrij. alles werkt tot nu toe alleen als ik hem op de computer aansluit is er een update beschikbaar naar versie 1.14. mijn vraag is kan ik zonder problemen updaten afz jack |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Gebruk de zoekfunctie en kijk bij software unlock in de wiki of de handleidingen
In de chat mogen geen vragen gesteld worden. Slotje
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[iPhone 4] 16GB iPhone 3G is niet gelijk aan 16GB iPhone4 | mhfdejong | iPhone algemeen | 9 | 31-07-10 15:26 |
|
|