//

Phone labels in contacts verwijderen

Phone labels in contacts verwijderen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone contacten gesynchroniseerd met Windows address book & sinds deze synchronisatie zijn er aantal extra phone labels bijgekomen. Ik bedoel het label ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-03-08, 18:08
eddy emmer eddy emmer is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Question Phone labels in contacts verwijderen

Ik heb mijn iPhone contacten gesynchroniseerd met Windows address book & sinds deze synchronisatie zijn er aantal extra phone labels bijgekomen. Ik bedoel het label dat aan een telefoonnummer kan toegekend worden. Oorspronkelijk is deze lijst beperkt tot mobile, home, other. (als ik me niet vergis)

Nu heb ik een lijst van een kleine 10 waaronder fax, pager en dergelijke, graag zou ik deze nutteloze labels eruit zwieren, maar dit gaat niet vermits ze niet in de lijst van custom labels zitten. Custom labels kunnen wel verwijderd worden, maar de extra labels worden als 'built-in' labels getoond.

Het is onwaarschijnlijk, maar weet iemand hoe ik dit wel kan verwijderen? Of weet iemand in welk configuratie bestand dit opgeslagen is?

Alvast bedankt,
Emmer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-08, 18:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Mja.. geen idee waar het precies zit, maar je zal het inderdaad moeten doen in een configuratiebestand op de iphone.

Maar goed.. Als jij je handschoenenkastje van je auto nooit gebruikt, haal je die er toch ook niet uit? Je hoeft het natuurlijk niet te gebruiken.

Maar dat is persoonlijk. Misschien dat iemand je kan vertellen wel bestand het is dat je moet aanpassen.
  #3  
Oud 31-03-08, 18:37
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Voor zover ik kan vinden staan de definities in System\Library\Frameworks\AddressBook.framework\Dutch.lproj\Localized.strings.
Tenminste als je Nederlands als taal hebt. Als je een andere taal hebt zul je in de desbetreffende project folder moeten kijken.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
No Docked Icon Labels StefanoDiBosso Jailbreak apps en thema's 8 28-05-10 13:54
Labels verbergen (zonder winterboard) Hammertime iPhone algemeen 9 07-04-10 11:59
contact via SMS/Mail/Phone toegevoegd komt niet in Contacts lijst Hanzel iTunes 3 12-01-10 14:47
Contacts op Sprintboard (Hoe te verwijderen!) mdk`1 Unlock [archief] 4 09-05-08 23:43
Mac OS X: Over Agenda en Labels toller Desktop-applicaties 7 20-03-08 20:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.