Ziphone install stekker uitgenomen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Terwijl wij de Iphone aan het instaleren met ziphone heeft iemand de stekker eruit genomen als hij de software aan het instaleren was, hij blijft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Terwijl wij de Iphone aan het instaleren met ziphone heeft iemand de stekker eruit genomen als hij de software aan het instaleren was, hij blijft steeds op "BSD root: md0, major 2, minor 2" steken en ik krijg hem niet meer in dfu mode ook herkent hij de iphone niet????? is deze stuk hoe krijg ik hem weer aan de gang ???? gregory
|
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je krijgt hem altijd in DFU mode. Het gaat alleen niet altijd zo makkelijk. Blijf het proberen. Als je hem wel in DFU krijgt maar windows herkent hem niet, dan zul je iTunes effe opnieuw moeten installeren
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Stekker doorgebrand | rudi111 | iPhone algemeen | 13 | 15-07-13 07:32 |
Usb stekker | BlazingAngel | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 25-01-11 23:11 |
USB stekker | stef007 | iPhone algemeen | 1 | 15-03-10 22:17 |
Netwerk stekker | Digger | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 06-01-10 07:40 |
Welke stekker ? | Gymnast | Archief | 1 | 26-02-08 16:52 |
|
|