iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11556-downgraden-1-2-0-2-0-naar-1-1-4-a.html)

Jelle Huysmans 19-07-08 13:09

Thanks to everybody - het is me gelukt, nog nog wat klooien voor de nederlandstaal erop te ztten en alles weer goed te krijgen. Ik heb nog 2 vraagjes:
1. als ik mij itunes opendoe herkent hij mijn iphone en vraagt hij of hij mijn iphone te configureren en blijkbaar heeft hij een reservekopie gemaakt van mijn phone. Alleen is de vraag nu of die kopie de juiste is dwz als ik zeg confiureren dat hij niet opnieuw die 2.0 erop zwiert en ik de ganse boel kan herbeginnen.

2. iemand die me wat wegwijs wil maken hoe ik de nederlandse taal erop krijg, moet ik daarvoor installer of Cydia installeren (geen enkel staat nu op mijn phone, wat is het beste van die 2?)

Thx

htqrobin 19-07-08 14:35

kan iemand even antwoorden op men vragen op pagina 15

Jelle Huysmans 19-07-08 16:22

Bedankt aan iedereen die me hier heeft geholpen, hij werkt weer perfekt en alles staat er terug op.

@ htqrobin: sorry voor mijn inderdaad misschien overload aan mails, mischien is het inderdaad geen slecht idee om ergens een chatroom te creeren hiervoor.

@ de moderators: de berichten die ik heb geschreven en die "useless" zijn mag je deleten hoor

Jelle

htqrobin 19-07-08 16:27

mja geen probleem ik wacht wel gewoon op een antwoord :D.
super voor jou dat die trug werkt ;)

irins 19-07-08 17:51

HELP jailbreak lukt niet
 
Ik heb een 8gb iphone uit amerika. per ongeluk heb ik vandaag geprobeerd een nieuwe update te draaien via mijn mac, stom... vervolgens heb ik geprobeerd via iliberty te jailbreaken... lukt niet. ik heb het opnieuw geprobeerd maar krijg de melding no device connected?? de iphone is aangesloten. Op mijn iphone scherm zie ik een usb kabel met een pijltje naar itunes icoontje. De tel doet helemaal niets meer.Kan iemand mij helpen, please:confused:

cypher21 19-07-08 18:04

zoekfunctie gebruiken, en je komt uit op https://forum.iculture.nl/f14/i...ight=downgrade

Firmware 2.0 kan (nog) niet unlocked/activated/jailbroken worden.

Je kunt ook een dag geduld hebben, en dan 2.0 pwnen (als ie uit komt) maar goed, wil je snel een werkende telefoon, bekijk dan bovenstaande link

macfreaker 19-07-08 18:46

//Berichten samengevoegd.

okmer 19-07-08 23:50

Welke versie van itunes kun je het best gebruiken, ik krijg een error 20?

bedankt

Michael 20-07-08 00:01

Je moet de map MobileDevice.framework ook verwijderen en dan 7.5 opnieuw installeren

Dipster 20-07-08 00:21

Liberty+ ? Ben nieuw hier snap het niet zo goed sorry?
Kan iemand het uitleggen voor me alstublieft?

iCulture 20-07-08 00:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dipster (Bericht 146604)
Liberty+ ? Ben nieuw hier snap het niet zo goed sorry?
Kan iemand het uitleggen voor me alstublieft?

Misschien moet je de zoekfunctie dan eens gebruiken? En het is niet nodig om een heel bericht te citeren; een klein deel is voldoende en alleen als het nodig is voor de begrijpelijkheid van de berichtenstroom.

Michael 20-07-08 00:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dipster (Bericht 146604)
Liberty+ ? Ben nieuw hier snap het niet zo goed sorry?
Kan iemand het uitleggen voor me alstublieft?

Gebruik de zoek functie of kijk in handleidingen danwel wiki
Alles te vinden over iLiberty
En volgende keer ook in een goede topic posten svp

bengek 20-07-08 01:01

Ik heb meerdere succesvol gedowngrade maar bij eentje blijft hij haken in de recovery mode.... daarmee kom ik wel in de DFU mode maar itunes geeft een storing aan meestal error 2003.... iemand een clue?

macfreaker 20-07-08 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bengek (Bericht 146619)
Ik heb meerdere succesvol gedowngrade maar bij eentje blijft hij haken in de recovery mode.... daarmee kom ik wel in de DFU mode maar itunes geeft een storing aan meestal error 2003.... iemand een clue?

Heb in een ander topic gelezen dat je eens kan proberen met een andere usb poort te gebruiken. :D

bengek 20-07-08 01:10

thanks tried it and failed, misschien maar een keer andere pc proberen. Echt raar die iPhone!!!!! Bestaat er niet gewoon een progje om je iPhone te wissen en dat whizkid gewoon hele pakketten klaar hebben die je zo makkelijk op je iPhone laden, leeg maken en vol maken en je iPhone is er weer, hoe perfect zou dat zijn.....

Dipster 20-07-08 01:20

Stap 5. Unlock de iPhone en jailbreak hem iLiberty+

Doet het niet. We are going to boot device into recovery mode which is the first step to boot a ramdisk or to rostore firmware.

please tak the following steps first:

1. Disconnect device for computer
2. Re-connect divce to computer.

heb allebei geprobeert het doet het niet.

mdiersma2 20-07-08 01:28

check de blog.iphone-dev.org.... de 2.0 tool is uit... dus meteen maar naar 2.0 zou ik zeggen... :-)

htqrobin 20-07-08 02:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door irins (Bericht 146373)
Ik heb een 8gb iphone uit amerika. per ongeluk heb ik vandaag geprobeerd een nieuwe update te draaien via mijn mac, stom... vervolgens heb ik geprobeerd via iliberty te jailbreaken... lukt niet. ik heb het opnieuw geprobeerd maar krijg de melding no device connected?? de iphone is aangesloten. Op mijn iphone scherm zie ik een usb kabel met een pijltje naar itunes icoontje. De tel doet helemaal niets meer.Kan iemand mij helpen, please:confused:

ik heb juist het zelfde voor . add me op msn robin@partytube.be
mischien graken we er samen uit.

Dipster 20-07-08 02:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door htqrobin (Bericht 146848)
ik heb juist het zelfde voor . add me op msn robin@partytube.be
mischien graken we er samen uit.

ik heb ook het zelfde. :mad::confused: ik voeg je ff toe op msn als je het goed vind

Dipster 20-07-08 02:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door irins (Bericht 146373)
Ik heb een 8gb iphone uit amerika. per ongeluk heb ik vandaag geprobeerd een nieuwe update te draaien via mijn mac, stom... vervolgens heb ik geprobeerd via iliberty te jailbreaken... lukt niet. ik heb het opnieuw geprobeerd maar krijg de melding no device connected?? de iphone is aangesloten. Op mijn iphone scherm zie ik een usb kabel met een pijltje naar itunes icoontje. De tel doet helemaal niets meer.Kan iemand mij helpen, please:confused:

vraagje : BEN JE ER AL UIT :eek:??
want ik heb het namelijk ook.
Als je er uit bent laat me het alsjeblieft weten
greats dip.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.