iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11556-downgraden-1-2-0-2-0-naar-1-1-4-a.html)

Miki07Ronaldo 21-07-08 00:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 148667)
Kijk eens op het plaatje in mijn vorige post

Heb het bestandje gevonden en verwijderd maar de miserie kan niet op!
Ik wil iTunes 7.5 openen en dit lukt niet!!
Ik krijg de melding dat ik m'n bibliotheek met een nieuwere versie heb geopend en hij sluit zich zelf af :(

PFT!!!

Michael 21-07-08 00:18

In muziek/itunes/ itunes.library verwijderen

Fresh 21-07-08 00:21

Nee! Niet verwijderen, maar hernoemen naar "Old iTunes", of zo, daarna zal iTunes 7.5 wel opstarten.

Miki07Ronaldo 21-07-08 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 148685)
In muziek/itunes/ itunes.library verwijderen

Ok is gelukt,
hoe kan ik die iPhone nu restoren?
Als ik hem in recovery mode heeft hij de melding dat ik een nieuwere versie moet installeren en gaat hij m'n iPhone ook niet detecteren..

Michael 21-07-08 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo (Bericht 148691)
Ok is gelukt,
hoe kan ik die iPhone nu restoren?
Als ik hem in recovery mode heeft hij de melding dat ik een nieuwere versie moet installeren en gaat hij m'n iPhone ook niet detecteren..

Zet je iphone in dfu en dan restoren

Miki07Ronaldo 21-07-08 00:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 148692)
Zet je iphone in dfu en dan restoren

Hoe doe je dit?
DFU is het toch het icoontje van iTunes en kabel?

Michael 21-07-08 00:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo (Bericht 148694)
Hoe doe je dit?
DFU is het toch het icoontje van iTunes en kabel?

Nee niet dus. Je iphone uitzetten en weer aanzetten, zorg wel dat kabel is aangesloten en itunes aan. Aanzetten met vingers op home en sleepknop. Na 10 seconden sleepbutton loslaten en homeknop vasthouden. Als itunes zegt een iphone heeft gevonden die hersteld moet worden. Je scherm is dan zwart Dan herstellen met 114

weske56 21-07-08 00:36

ik zit met een probleem!
IK HEB NAMELIJK 100 DFU keer gedaan en elke als ik 2.0 wil erop zetten dan krijg ik error 6 wat is het probleem eigenlijk pfff ik ben er al uren mee bezig en ik geraak niet verder kan er mij iemand uitleg geven
mvg

Michael 21-07-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weske56 (Bericht 148703)
ik zit met een probleem!
IK HEB NAMELIJK 100 DFU keer gedaan en elke als ik 2.0 wil erop zetten dan krijg ik error 6 wat is het probleem eigenlijk pfff ik ben er al uren mee bezig en ik geraak niet verder kan er mij iemand uitleg geven
mvg

Eerst downgraden naar 114

Miki07Ronaldo 21-07-08 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 148698)
Nee niet dus. Je iphone uitzetten en weer aanzetten, zorg wel dat kabel is aangesloten en itunes aan. Aanzetten met vingers op home en sleepknop. Na 10 seconden sleepbutton loslaten en homeknop vasthouden. Als itunes zegt een iphone heeft gevonden die hersteld moet worden. Je scherm is dan zwart Dan herstellen met 114

Ok hij is aan het herstellen, nu hopen dat het lukt!

Michael 21-07-08 00:40

Dat gaat lukken Dan in restore mode zetten en de custom 2.0 erop zetten Wel eerst voordat je het doet itunes weer updaten naar 7.7

Ronde BoB 21-07-08 00:44

vraagje;
Ik heb net iTunes 7.5, firefox en de 1.1.4 restore.ipsw gedownload.
Ben ik helemaal klaar om hem te downgraden maar nou staat mijn telefoon in herstel modus en dus niet DFU mode.
Moet ik nu weer 7.7 downloaden om hem te herstellen om dan weer 7.5 te downloaden voor het downgraden?
Ik hoop het niet namelijk

Michael 21-07-08 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronde BoB (Bericht 148710)
vraagje;
Ik heb net iTunes 7.5, firefox en de 1.1.4 restore.ipsw gedownload.
Ben ik helemaal klaar om hem te downgraden maar nou staat mijn telefoon in herstel modus en dus niet DFU mode.
Moet ik nu weer 7.7 downloaden om hem te herstellen om dan weer 7.5 te downloaden voor het downgraden?
Ik hoop het niet namelijk

Nee zet je iphone uit door home en sleep button in te drukken voor 25 sec
Dn in dfu zetten zoals beschreven in vorige post
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weske56 (Bericht 148711)
hoe doe ik dat?
dank u

Even deze topic lezen

Ronde BoB 21-07-08 00:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 148718)
Nee zet je iphone uit door home en sleep button in te drukken voor 25 sec
Dn in dfu zetten zoals beschreven in vorige post

Ik weet niet of het uitzetten lukt, ik heb aangesloten en losgekoppelt de home en uitzetknop ruim 25sec ingedrukt, maar zodra ik hem weer aanstluit verschijnt het iTunes en stekker logo

Ik download iTunes 7.7 wel weer, ben nou toch al lang bezig

Miki07Ronaldo 21-07-08 01:00

Telkens als ik me iPhone wil aanleggen komt hij in de restore mode terecht en wordt hij dus niet gedetecteerd in iLiberty+.
Wat moet ik doen?

gretta 21-07-08 01:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door AaiFoonDjoeed (Bericht 139514)
Ik heb dus net geupgrade naar 2.0, slechte keuze dus, nu wil ik trug naar 1.1.4, iTunes uninstal gedaan, iTunes 7.5 geinstaleerd, herstart na uninstal en na instal, nu geeft hij nog steeds de error (20) ....

zit constant in restore-mode, restoren lukt niet, 1.1.4;2.0 werken beiden niet

als ik hem uitzet start hij direct terug op in restore-mode, zelf als ik hem uitzet met home en lock knop waarbij er dus strepen op je scherm blijven...

krijg hem dus ook niet uit.

Nu heb ik trug itunes 7.7 geinstalleerd en download hij een restore bestand van 162,1Mb :confused::confused:

restore van 2.0 ligt boven de 200, en hij zei dat hij naar de nieuwste versie ging restoren...

even afwachten dus...

Wist wel dat het geen goed idee is maar toch even proberen :o

Beste iedereen,


We hebben dezelfde situatie!!! MAAR Ik heb een stom probleem hier. Ik weet het niet waarom maar gisteren kon ik nog een herstellen button bij de itunes vinden. Maar nu ik weet het niet waarom is het altijd een bericht toen ik mijn iphone verbinding met mijn laptop maak?

Het bericht zegt dat de iphone geen verbinding met iTunes kan maken. Er ziet een foutje dat ik geen juiste simcard gebruik (ik heb gisteren t-mobile prepaid gekocht), of ik de pincode van de simcard los moet laten. T.T

Het blijft zo tot dat ik gek geworden ben. als ik de box van het bericht sluit, is mijn iphone er niet bij iTunes. En ik heb zoveeelste keer geprobbeerd om DFU te doen en die iTunes geeft geen reactie. :'(

Ik ben zelfs niet zeker of ik goed gedrukt heb of niet.

Wat ik graag wil weten is: Welke provider die u gebruikt?


Met vriendelijke groet,
Gretta Carolina

weske56 21-07-08 01:16

ik heb de 7.5 itunes gevonden maar er komt op het bestand itunes library ilt is onleesbaar omdat er nieuwere versie is
wat moet ik nu doen pfff

Ronde BoB 21-07-08 01:26

Heel jammer,

Nadat ik iTunes 7.7 heb geinstaleerd en mijn telefoon hersteld heb houd ik de knopjes ingedrukt zal als geïnstrueerd maar hij zit weer gewoon in de herstel stand.

Ik ga maar slapen, morguh weer fris *****n

iCulture 21-07-08 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gretta (Bericht 148740)
Het bericht zegt dat de iphone geen verbinding met iTunes kan maken. Er ziet een foutje dat ik geen juiste simcard gebruik (ik heb gisteren t-mobile prepaid gekocht), of ik de pincode van de simcard los moet laten. T.T

Het blijft zo tot dat ik gek geworden ben. als ik de box van het bericht sluit, is mijn iphone er niet bij iTunes. En ik heb zoveeelste keer geprobbeerd om DFU te doen en die iTunes geeft geen reactie. :'(

Er is nog een SIM pincode ingesteld. Die moet je eerst uitschakelen op je iPhone.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door weske56 (Bericht 148747)
ik heb de 7.5 itunes gevonden maar er komt op het bestand itunes library ilt is onleesbaar omdat er nieuwere versie is
wat moet ik nu doen pfff

Weske: dit is een eenmalige waarschuwing om voortaan goed te lezen. De oplossing wordt nota bene een aantal posts boven je genoemd: [1] en [2]. Je geeft geen enkele blijk van dat je zelf bereid bent dingen uit te zoeken. Als je nu nog naar de bekende weg blijft vragen mag je een ander forum voor je problemen gaan uitzoeken :mad:

cboes 21-07-08 02:18

**** yeah, nog gelukt ook. iLiberty does the trick, wanneer je van te voren zorgt dat de iPhone in de normale modus staat (uit Recovery mode stappen via iLiberty).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:09.