iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11556-downgraden-1-2-0-2-0-naar-1-1-4-a.html)

SuperDutch 21-07-08 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Miki07Ronaldo (Bericht 149159)
Dus ipv dat ik stap 9 nl het restoren van 1.1.4 doe moet ik alt+herstel klikken en de custom firmware 2.0 kiezen?
Is hij dan ook meteen unlockt ?
Grts

Yep, klopt als een bus :D

Ronde BoB 21-07-08 14:09

Ik zag gister nog een plaatje met de exacte locatie van mobile device (iets wat ik moest verwijderen) maar kan deze niet meer terug vinden. Kan iemand deze weer vinden of mij uitleggen waar ik het kan vinden.
En hoe krijg je de DFU mode met het witte scherm, want ik zit nu met zwart scherm en als ik de sleep/lock knop ingedrukt houd gebeurt er niets.

Alvast bedankt

SuperDutch 21-07-08 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronde BoB (Bericht 149170)
Ik zag gister nog een plaatje met de exacte locatie van mobile device (iets wat ik moest verwijderen) maar kan deze niet meer terug vinden. Kan iemand deze weer vinden of mij uitleggen waar ik het kan vinden.
En hoe krijg je de DFU mode met het witte scherm, want ik zit nu met zwart scherm en als ik de sleep/lock knop ingedrukt houd gebeurt er niets.

Alvast bedankt

Je moet de powerbutton loslaten op het moment dat je iphone uitschakeld. Dan moet je de home button ingedrukt houden tot dat windows een nieuw apparaat aan de usb ziet hangen. Dan zit ie pas in de DFU.
Die home button moet je nml best lang ingedrukt houden, een sec of 15.
Ik liet het ook steeds te vroeg los en daarom deed ie het niet.

Ronde BoB 21-07-08 15:23

Ik zad een lijstje te maken met alle errors die ik tegen kwam, maar toen ik eindelijk iTunes op mijn Windows laptop kreeg (7.5 liep steeds vast dus downloaden ik maar 7.7)
en hier de herstel met 1.14 deed werkte het gelijk (teminste; ik kreeg de 1015 error)
Dus ik ga nu proberen met windows die custom restore erop te zetten

Hij werkt!!!!
Nu ****ing lang bezig te zijn geweest met mijn Mac en niets als resultaat dan een uitgebreid assortiment aan errors werkt het op de Windows laptop van mijn zusje in een uurtje.

Ik ga het vieren, wie langs komt krijgt taart

SuperDutch 21-07-08 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronde BoB (Bericht 149284)
Ik zad een lijstje te maken met alle errors die ik tegen kwam, maar toen ik eindelijk iTunes op mijn Windows laptop kreeg (7.5 liep steeds vast dus downloaden ik maar 7.7)
en hier de herstel met 1.14 deed werkte het gelijk (teminste; ik kreeg de 1015 error)
Dus ik ga nu proberen met windows die custom restore erop te zetten

Mooi zo, dan moet het nu goed gaan.
Succes

jetgadget 21-07-08 15:51

ik heb hier een iphone van iemand liggen ga er straks weer mee verder maar weet iemand wat foutcode 20 betekend ?

richardavalanche 21-07-08 15:55

aaifoondoeed, Ben je er al uitgekomen heb nmlk de zelfde problemen!!

Kan iemand mij informeren, krijg steeds error 6 bij het updaten van michel zijn versie 2.0 en de telefoon staat nu in 2.0 die ik moet activeren bij at&t Terug naar 1.1.4 krijg ik melding 20

Help!! :(

SuperDutch 21-07-08 16:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door richardavalanche (Bericht 149311)
aaifoondoeed, Ben je er al uitgekomen heb nmlk de zelfde problemen!!

Kan iemand mij informeren, krijg steeds error 6 bij het updaten van michel zijn versie 2.0 en de telefoon staat nu in 2.0 die ik moet activeren bij at&t Terug naar 1.1.4 krijg ik melding 20

Help!! :(

In UDF zetten en downgraden naar 1.1.4.
Zorg dat je hem goed in de DFU zet.

gretta 21-07-08 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ronde BoB (Bericht 149284)
Ik zad een lijstje te maken met alle errors die ik tegen kwam, maar toen ik eindelijk iTunes op mijn Windows laptop kreeg (7.5 liep steeds vast dus downloaden ik maar 7.7)
en hier de herstel met 1.14 deed werkte het gelijk (teminste; ik kreeg de 1015 error)
Dus ik ga nu proberen met windows die custom restore erop te zetten

Hij werkt!!!!
Nu ****ing lang bezig te zijn geweest met mijn Mac en niets als resultaat dan een uitgebreid assortiment aan errors werkt het op de Windows laptop van mijn zusje in een uurtje.

Ik ga het vieren, wie langs komt krijgt taart

welke custom ispw heb je gebruikt?? kan je die link aan mij geven?? ik zit uren te proberen maar alles met itunes 7.5 lukt mij niet!!

wat is jou huis adres?? als ik naar jou even langs zou kunnen komen, zou ik samen met jou vieren en ook zou ik mijn iphone bij jou restoren. wahahahaha...

wong1211 21-07-08 16:38

help me aub het lukt me niet
 
kan er iemand me helpen,ik hem een iphone 8gb unlockte er stond fimeware 1.1.4 op werkte perfect had een update gedaan naar 2.0 via itunes en nu doet hij niet meer staat terug een simlock op en zie alleen itunes logo met de stekker krij hem niet meer aan de praat heb gelezen dat 2.0 normaal al moet gaan volgens dev team ben een windows gebruiker niets lukt wou dowgraden maar lukt ook niet meer ken er niet zoveel van ben nog een noobje hulp zou welkom zijn ben er al dagen mee bezig kan iemand me helpe ben radeloos.

richardavalanche 21-07-08 16:54

Hoe krijg ik de DFU, 100 keer geprobeerd als beschreven maar.......

is dfu het, snoertje, pijltje, ituneslogo???

wong1211 21-07-08 16:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door richardavalanche (Bericht 149380)
Hoe krijg ik de DFU, 100 keer geprobeerd als beschreven maar.......

is dfu het, snoertje, pijltje, ituneslogo???

hey
het is het ituneslogo vanboven met snoertje
ooh ik hoop da je me kunt helpen ben radeloos

SuperDutch 21-07-08 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door richardavalanche (Bericht 149380)
Hoe krijg ik de DFU, 100 keer geprobeerd als beschreven maar.......

is dfu het, snoertje, pijltje, ituneslogo???

Dit is DFU: https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html

Je scherm wordt zwart.

richardavalanche 21-07-08 17:24

Zoals omschreven DFU een aantal keeren geprobeerd en uiteidelijk er toch in gekregen. Scherm blijft zwart itune's reageert. maar..............

dan was het nu eindelijk gelukt krijg ik fout 1601,

wat nu???

iCulture 21-07-08 17:33

DFU: Scherm zwart
Recovery: iTunes-icoon met USB-stekker

gretta 21-07-08 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door richardavalanche (Bericht 149423)
Zoals omschreven DFU een aantal keeren geprobeerd en uiteidelijk er toch in gekregen. Scherm blijft zwart itune's reageert. maar..............

dan was het nu eindelijk gelukt krijg ik fout 1601,

wat nu???

ik kreeg het ook.

ik heb deze net geprobeerd:
-uninstall itunes 77
-install itunes 75
-dfu mode itunes
-restore button geclickd tegelijkertijd met shift toets
-custom firmware 2.0 gekozen
-en uit eindelijk kreeg ik (1) fout. (ik snaaaaaaaaaaaapp het helemaal niks!!!)

arrghh

superaapiej 21-07-08 18:07

ik heb mijn firmware gedowngrade en gejailbreakt met ziphone omdat het mij met iliberty niet lukte alleen nu heb ik geen netwerk verbinding

dus geen t-mobile logo niks :S kan iemand me helpen

iCulture 21-07-08 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superaapiej (Bericht 149477)
ik heb mijn firmware gedowngrade en gejailbreakt met ziphone omdat het mij met iliberty niet lukte alleen nu heb ik geen netwerk verbinding

dus geen t-mobile logo niks :S kan iemand me helpen

Volgens je profiel heb je een iPhone 3G. Dan ben je dus heel verkeerd bezig!

EDIT
Ik zie het al: je hebt zomaar wat ingevuld. Dan hoef je wat mij betreft ook geen hulp te verwachten. Als je die moeite al niet eens wilt nemen ...


Michael 21-07-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gretta (Bericht 149442)
ik kreeg het ook.

ik heb deze net geprobeerd:
-uninstall itunes 77
-install itunes 75
-dfu mode itunes
-restore button geclickd tegelijkertijd met shift toets
-custom firmware 2.0 gekozen
-en uit eindelijk kreeg ik (1) fout. (ik snaaaaaaaaaaaapp het helemaal niks!!!)

arrghh

Probeer het eens in recovery

misterroma 21-07-08 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iphoneclub.nl (Bericht 149458)

heb geprobeerd terug naar 1.14 te gaan maar den krijg ik error 20.
ik krijg hem gewoon niet meer uit restore mode..

weten jullie wat te doen?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:16.