iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11556-downgraden-1-2-0-2-0-naar-1-1-4-a.html)

Michael 22-07-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bik (Bericht 150499)
Hallo allen!

Heb mijn iPhone gedowngrade van 2.0 naar 1.1.4 met PwnageTool. Alles werkt nu weer prima maar ik heb alleen helemaal geen netwerk! Kan dus niet bellen en is volgens mij vrij essentieel met een iPhone... Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bik je baseband is wel van 2.0 vandaar dat je niet kan bellen. Als je nu custom 2.0 op je iphone zet kan je straks weer bellen.

gretta 22-07-08 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Strawberry (Bericht 149767)
Zo ik had mijn iphone ook per ongeluk geupgraded naar 2.0, maar dankzij deze mooie post op pagina 1 werkt alles weer :) Alles is goed uitgelegd :D

Voor de mensen die problemen hebben, gewoon steeds proberen. Toen ik het voor het eerst deed, was het ook niet in 1x gelukt. Je moet er ook voor zorgen dat je iphone dan ook echt in UDF staat. Jouw iphone scherm moet dan ook helemaal zwart zijn/geen beeld. Ik had hem hiervoor steeds in recovery mode staan (ituneslogo met ubs).

Maar ik zit nu nog met 1 probleem. Ik ben namelijk mijn installer kwijtgeraakt. Enige idee hoe ik hem terug krijg?
Mijn FW is: 1.1.4

misschien kan je even de winpwn of pwnage gebruiken. daar kan je ipsw zelf maken welke programma's ga je hebben als je je iphone via itunes restoren. Daar kan je installer of cydia of allebei toevoegen. Daarna even restoren met itunes. Die is heel makkelijk maar het zwakte punt dat ik vind van winpwn of pwnage is dat je iphone in normal mode moet zijn. anders kan je die niet gebruiken behalve je ander jailbreak programma eerst gebruikt (zoals iliberty [recommended], ziphone, enzovoort) en pas daarna kan je die winpwn of pwnage gebruiken...

Veel success! en blijf te proberen!!!
God zegent

raytje18 22-07-08 21:11

van 1.1.4 naar1.2.0
 
Ik heb 2.0 erop gezet dat is gelukt maar nu kan ik me sim niet meer gebruiken.En ik heb het usb met itunes symbooltje erin staan .moet ik hem unlocken ?hoe en waar doe ik dat?

Michael 22-07-08 21:27

Je zult weer moeten downgraden want je hebt apples fw erop gezet en niet een custom 2.0 In deze topic kan je lezen hoe je terug naar 114 kan

erictummers 22-07-08 21:34

1.1.4 > 2.0.0 succes !
 
Ben nou een upgrade aan het uitvoeren.

Eerst ging het mis. Zonder de kabel aan te sluiten drukte ik op de aan-uit en de home knop. Een zwart scherm was het resultaat. Connectie met de computer daarna gaf een iphone recovery USB device of zoiets. iTunes wilde direct gaan restoren, dus ik dacht laat gaan die handel. Helaas foutcode 1604. Na veel knopjes rammen en stressen lukte het om weer 'gewoon' op te starten om de iPhone te gebruiken. (zucht) Volgens mij was ik in handmatige recovery modus of zoiets. Aan-uit en home knop vasthouden hebben me gered.

De tweede keer maar een youtube filmpje bekeken hoe je recovery mode aanzet. Nou weet ik wat jullie bedoelen met het iTunes logo en kabeltje. Hierna liep alles volgens het boekje/de handleiding. Te laat realiseerde ik me dat foto's hiervan wel leuk zijn. Ik heb de prepared 2.0 van Michael gebruikt. ;) tnx

tanguyc 22-07-08 22:20

Dag, na een hele dag door het forum te lezen is het nog steeds niet gelukt om te downgraden naar 1.1.4

In recovery mode geeft itunes foutmelding 20.
In dfu mode geeft itunes foutmelding 1604.

Ik zit nu op firmware 1.1.4.

Iemand een oplossing.

Alvast bedankt.

Michael 22-07-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tanguyc (Bericht 150712)
Dag, na een hele dag door het forum te lezen is het nog steeds niet gelukt om te downgraden naar 1.1.4

In recovery mode geeft itunes foutmelding 20.
In dfu mode geeft itunes foutmelding 1604.

Ik zit nu op firmware 1.1.4.

Iemand een oplossing.

Alvast bedankt.

Als je nu goed gelezen had dan had je geweten dat dat kan via itunes 7.5 In deze topic staan de details hoe 7.7 te uninstallen en 7.5 te installen Veel lees plezier

tanguyc 22-07-08 22:30

Ik heb veel gelezen vandaag,
was ik misschien vergeten zeggen, maar ik probeer het in itunes 7.5 en het lukt niet. Hij geeft deze foutmeldingen in 7.5

Tanguy

raytje18 22-07-08 22:30

ik ben nu Iliberti+ eraan het opzetten hij zegt entering recovery mode maar het balkje gaat niet verder.of duurt dat een tijdje voor i door loopt?.Ik word er een beetje gek van .ik weet het allemaal niet meer.heb nu al 1001 dingen geprobeerd.:confused:

Michael 22-07-08 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tanguyc (Bericht 150718)
Ik heb veel gelezen vandaag,
was ik misschien vergeten zeggen, maar ik probeer het in itunes 7.5 en het lukt niet. Hij geeft deze foutmeldingen in 7.5

Tanguy

Haal uit Systeem/Bibliotheek/PrivateFrameworks de map MobileDeviceFrameworks eruit en gooi die weg. Bij muziek haal je in iTunes de iTunesLibrary eruit en gooi weg. uninstall 7.5 Herstart je Mac en installeer weer 7.5 Dan zou het moeten lukken om naar 114 te restoren

Michael 22-07-08 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 150719)
ik ben nu Iliberti+ eraan het opzetten hij zegt entering recovery mode maar het balkje gaat niet verder.of duurt dat een tijdje voor i door loopt?.Ik word er een beetje gek van .ik weet het allemaal niet meer.heb nu al 1001 dingen geprobeerd.:confused:

Zet hem dan handmatig in recovery

rammsteiner 22-07-08 22:46

hey ik heb na 3 dagen van 7 uur herstellen, het eindelijk voor elkaar....
ik had hem per ongeluk op 2.0 gezet en nu staat ie weer op 1.1.4
maarrrr 1. hoe krijg ik hem nu weer Nederlands want de taal staat niet in de opties...'
en 2 ( ook niet geheel onbelangrijk) ik heb geen bereik en kan dus niet bellen...hebben jullie een tip voor me?
echt bedankt mannen

Michael 22-07-08 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rammsteiner (Bericht 150732)
hey ik heb na 3 dagen van 7 uur herstellen, het eindelijk voor elkaar....
ik had hem per ongeluk op 2.0 gezet en nu staat ie weer op 1.1.4
maarrrr 1. hoe krijg ik hem nu weer Nederlands want de taal staat niet in de opties...'
en 2 ( ook niet geheel onbelangrijk) ik heb geen bereik en kan dus niet bellen...hebben jullie een tip voor me?
echt bedankt mannen

Echt mensen Lezen is een deugd Het staat hier al beschreven ergens. Je zit op de baseband van 2.0 Je hebt de keus om te updaten naar 2.0 Kijk hier maar eens https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html

De volgende die weer met een vraag komt die hier al beschreven staat, DUS EERST LEZEN OF ZOEKFUNCTIE GEBRUIKEN, krijgt een berisping

basvanoort 22-07-08 23:08

Weet iemand een link voor een download van FW 1.1?

Michael 22-07-08 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door basvanoort (Bericht 150760)
Weet iemand een link voor een download van FW 1.1?

Kijk eens in de wiki bij Firmware

rammsteiner 22-07-08 23:13

mijn fout srry , maar ik heb blok oogjes gekregen naar 3 dagen forums turen hehe, maar ik huiver al bij de gedachte om weer naar de custom 2.0 te gaan, is er geen andere manier?

Michael 22-07-08 23:14

Als je het goed doet kan er niets gebeuren

pclahsen 22-07-08 23:24

Michael, heb de tut gevolgd om van 2.0 naar 11.4 te gaan, maar krijg hem na restoren naar 1.1.4 niet meer uit de recovery mode. Ibrckr geeft een groen scherm, en met iLiberty of Ziphone lukt het ook niet. Heb jij nog ideeen? Ik weet het niet meer, zucht.....

Michael 22-07-08 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 150781)
Michael, heb de tut gevolgd om van 2.0 naar 11.4 te gaan, maar krijg hem na restoren naar 1.1.4 niet meer uit de recovery mode. Ibrckr geeft een groen scherm, en met iLiberty of Ziphone lukt het ook niet. Heb jij nog ideeen? Ik weet het niet meer, zucht.....

Groen scherm is zoals iBrickr al zegt nog een restoren met 114

pclahsen 22-07-08 23:31

Hoe simpel is soms de oplossing...gelukt, thanks!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.