iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Downgraden van 1.2.0 (2.0) naar 1.1.4 (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/11556-downgraden-1-2-0-2-0-naar-1-1-4-a.html)

raytje18 23-07-08 09:40

ik ben nu al een tijdje bezig maar ik krijg itunes 7.5 er niet op.hij blijft maar met die library komen dat de bestanden met een nieuwere itunes zijn aangemaakt .hoe wis ik dat ? ik kan het niet vinden.

Michael 23-07-08 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 150996)
ik ben nu al een tijdje bezig maar ik krijg itunes 7.5 er niet op.hij blijft maar met die library komen dat de bestanden met een nieuwere itunes zijn aangemaakt .hoe wis ik dat ? ik kan het niet vinden.

Ga naar muziek op je mac Daar staat een map iTunes en daar zit een iTunes.Library documentje in Hernoem die naar iets, bijv iTunes.old. Dan iunes 7.5 opnieuw installeren dan moet het gaan werken

surish 23-07-08 10:21

Nog steeds geen Provider
 
HI
Ik heb alles gedaan van downgraden maar moment dat ik bsd system wilt downloaden geeft ie aan van failed. Kan iem me helpen. Alles werkt prima ik heb alleen No Service. Thanks

superaapiej 23-07-08 10:42

he michael na al dat gesjommel en dat gedrommel is het uiteindelijk toch gelukt en draai ik nu lekker op FW2.0

THANKSSZZ

deze mensen zoals michael al zegt je moetgoed terug lezen

raytje18 23-07-08 10:50

ik heb itunes 7.5 oerop zitten.als ik nu 1.1.4 erop wil zetten kan i geen verbinding maken met itunes omdat me iphone in herstel modus staat moet hem eerst herstellen maar hoe?zo kom je van het ene in het andere probleem .denk elke keer dat ik er ben .

Michael 23-07-08 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 151052)
ik heb itunes 7.5 oerop zitten.als ik nu 1.1.4 erop wil zetten kan i geen verbinding maken met itunes omdat me iphone in herstel modus staat moet hem eerst herstellen maar hoe?zo kom je van het ene in het andere probleem .denk elke keer dat ik er ben .

Herstellen in dfu Dan herkent itunes je iphone wel

raytje18 23-07-08 11:04

ik probeer hem in dfu mode te krijgen zoals in wiki .ik heb nu dat stekkertje en het itunes symbool erin staan en dat krijg ik niet weg.

Michael 23-07-08 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 151060)
ik probeer hem in dfu mode te krijgen zoals in wiki .ik heb nu dat stekkertje en het itunes symbool erin staan en dat krijg ik niet weg.

Zet je iphone uit door op de home en sleeknop te drukken tot je scherm zwart is. Dan weer aanzetten met je vingers op de home en sleepknop. Na 10 seconden de sleepknop loslaten. Homeknop vasthouden tot itunes zegt een iPhone te hebben gevonden die hersteld moet worden. Je scherm moet dan zwart zijn. Dan herstellen. Niet vergetenje vinger op de altknop te houden voor je op herstel drukt. Dan kan je browsen naar 114.

raytje18 23-07-08 11:28

hij was druk bezig met herstellen maar heb nu fout 1604 gekregen.waar kan ik terug vinden wat die fouten inhouden.kreeg weer een beetje goede hoop.ik vind puzzelen leuk ,maar dit word wel een hele grote puzzel.

Michael 23-07-08 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 151075)
hij was druk bezig met herstellen maar heb nu fout 1604 gekregen.waar kan ik terug vinden wat die fouten inhouden.kreeg weer een beetje goede hoop.ik vind puzzelen leuk ,maar dit word wel een hele grote puzzel.

Dat houdt in dat je nog steeds itunes niet goed hebt geinstalleerd. Heb je de map MobileDevice.Framwework weggegooid voordat je 7.5 ging installeren?
Die map staat op je macintosh.HD dan naar systeem/bibliotheek/PrivateFrameworks

raytje18 23-07-08 11:43

kan dat alsnog of moet ik wat anders doen.

Michael 23-07-08 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 151093)
kan dat alsnog of moet ik wat anders doen.

Zoek een programma dat het appcleaner. AppCleaner

Uninstall daarmee itunes 7.5 Dan niet vergeten de MobileDeviceFramework te verwijderen zoals in bovenstaande post beschreven Daarna 7.5 opnieuw installeren

raytje18 23-07-08 12:04

heb app cleaner erop gezet itunes op nieuw erop .hij is een tijdje bezig geweest en kreeg nu de fout 1015 . het stekkertje op de iphone is nu wel veranderd het is nu zo"n platte stekker .wat nu te doen .moet ik dat iliberty nu gebruiken?

Michael 23-07-08 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door raytje18 (Bericht 151112)
heb app cleaner erop gezet itunes op nieuw erop .hij is een tijdje bezig geweest en kreeg nu de fout 1015 . het stekkertje op de iphone is nu wel veranderd het is nu zo"n platte stekker .wat nu te doen .moet ik dat iliberty nu gebruiken?

Nee 1015 is goed. Je staat in recovery. Je kan met de custom 2.0 restoren.
Als je die nog niet heb gedownload hier doen https://forum.iculture.nl/f14/i...ameltopic.html

Als hij heeft gerestored gaat bootneuter zijn werk doen Na het opnieuw opstarten is je iphone klaar voor gebruik :D

raytje18 23-07-08 12:29

moet ik nu ook eerst weer itunes 7.7 erop zetten want hij geeft fout 5 bij het scherm met het stekkertje en fout 1 bij het zwarte scherm.

Michael 23-07-08 12:32

Ja wel itunes 7.7 nodig en weer in recovery zetten stekker en logo op het scherm

maartenvanengelen 23-07-08 12:54

Nou, na een aantal dagen (!) bezig geweest te zijn, heb ik dan eindelijk kunnen downgraden naar 1.1.4. Heb het stappenplan gevolgd, maar na de eerste restore krijg je dus error 15, dat hoort zo begrijp ik.
Daarna moet je de iphone uit de recovery halen en dat lukt dus niet ( niet via iBrickr, liberty+ of Ziphone)
Iemand tips? ( dacht ik dat het eindelijk ging lukken, krijg je dit weer....)

Michael 23-07-08 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maartenvanengelen (Bericht 151160)
Nou, na een aantal dagen (!) bezig geweest te zijn, heb ik dan eindelijk kunnen downgraden naar 1.1.4. Heb het stappenplan gevolgd, maar na de eerste restore krijg je dus error 15, dat hoort zo begrijp ik.
Daarna moet je de iphone uit de recovery halen en dat lukt dus niet ( niet via iBrickr, liberty+ of Ziphone)
Iemand tips? ( dacht ik dat het eindelijk ging lukken, krijg je dit weer....)

Laat ibrick toevallig een groen scherm zien op je iphone? Zo ja nogmaals restoren

raytje18 23-07-08 13:01

@michael@

het is gelukt ik draai nu op 2.0..honderdduizend keer dank voor dit avontuur.Ik werd er af en toe helemaal gek van ,maar toch met de aanwijzingen die je geeft en veel leest is het toch allemaal niet zo moeilijk.je moet het even doorhebben.THANKS voor het DEV team en MICHAEL

maartenvanengelen 23-07-08 13:02

Ja, idd, het scherm wordt groen.
Ok, dan ga ik em nog eens restoren, bedankt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.