Iplus half gebruikt? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphonebezitters Vandaag wilde ik mijn iphone restoren en opnieuw jailbreaken via iplus, voor mij de eerste keer omdat ik mijn iphone kant en klaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
Iplus half gebruikt?
Beste iphonebezitters
Vandaag wilde ik mijn iphone restoren en opnieuw jailbreaken via iplus, voor mij de eerste keer omdat ik mijn iphone kant en klaar gekocht had. ik was vanplan om de wiki te volgen waar omschreven staat hoe ik tewerk moet gaan met iplus. nadat ik iplus gedownload en uitgepakt had, heb ik het perongeluk meteen opgestart. Hier door heb ik het international support package niet geinstalleerd en eigenlijk alle verdere stappen overgeslagen. iplus begon zijn werk te doen en nu werkt mijn iphone eigenlijk normaal. kan ik nu problemen verwachten door het half volgen van de in de wiki onschreven procedure? groet, paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
de international package is niet belangrijk en je kunt prima met de standaard versie werken.
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPlus 2.0 , eigen ervaring | dafila | Unlock [archief] | 249 | 11-04-08 13:40 |
User guide for Iplus 2.0 | Farilas | Unlock [archief] | 1 | 12-03-08 23:48 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|