//

Geen write access op iconen (en andere files)

Geen write access op iconen (en andere files) discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een gejailbreakte en unlocked iPhone met firmware versie 1.1.3 waarop ik Summerboard draai. Een tijdje geleden kon ik nog gewoon de namen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-04-08, 09:37
fraqture fraqture is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1
Question Geen write access op iconen (en andere files)

Ik heb een gejailbreakte en unlocked iPhone met firmware versie 1.1.3 waarop ik Summerboard draai. Een tijdje geleden kon ik nog gewoon de namen van de iconen veranderen om ze ook te laten passen in een Nederlandstalige iPhone.
Echter nu kan ik dan ineens niet meer. Ik heb blijkbaar geen rechten meer om iconen te hernoemen. Ook kan ik in Finder de toegangsrechten niet meer aanpassen. Ondanks dat ik de themes fix al van installer heb gehaald en in BossPrefs de Fix User Permissions heb gedraaid, nog steeds geen succes.

Wat kan ik hier aan doen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-04-08, 09:59
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

Themes fix, is voor als je thema's in een verkeerde map staan, zodat summerboard ze niet meer vind.
Je rechten kan je het beste met Winscp veranderen, met MobileFinder in je iphone gaat dit inderdaad niet goed.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Houdini vindt geen files. amsterdam2226 iPhone Apps 5 06-12-10 19:46
Windows: Ervaringen met Glide Write en/of Izoho Enckie Desktop-applicaties 2 18-08-08 14:44
geen iconen na installeren badtouch iPhone algemeen 1 29-05-08 08:12
Video: AVI Files omzetten -- > Geen geluid Destiny Muziek, foto & video 7 13-03-08 16:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:25.