geen iconen na installeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik iets installeer zie ik de apps wel staan bij de uninstaller, maar komen de apps niet op mn scherm. (de iconen dus). en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() als ik iets installeer zie ik de apps wel staan bij de uninstaller, maar komen de apps niet op mn scherm. (de iconen dus).
en bij somige apps zie ik m installeren, geeft hij geen fout aan, maar springt hij vanzelf naar springboard. zonder een icoontje te geven. iemand die raad weet ? Groetjes maarten |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Opnieuw restoren
![]()
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen iconen bewegen danwel verwijderen | betonishard | iPhone algemeen | 2 | 14-12-10 16:59 |
Eigen thema, geen iconen toevoegen? | bababakkus | Jailbreak apps en thema's | 5 | 29-09-08 17:30 |
Geen write access op iconen (en andere files) | fraqture | Unlock [archief] | 1 | 25-04-08 09:59 |
Geen iconen op springboard | febe | iPhone algemeen | 1 | 11-03-08 15:16 |
Na customise geen iconen meer?? | octopus | iPhone algemeen | 2 | 15-01-08 12:33 |
|
|