iDemocracy - Windows GUI Jailbreak 1.1.1 Released - Discussies & Ervaringen discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) he kan iemand mij helepen mijn bluthoot werkt niet...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
he kan iemand mij helepen mijn bluthoot werkt niet
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Update, Source: idemocracy - Google Code
Citaat:
Citaat:
Ben benieuwd, morgen ga ik ook zoek naar wat meer nieuws in de windows wereld voor de iphone. |
|
|||
|
|||
Ben te druk om forum te bezoeken momenteel, maar zag net een iDemocracy nieuwtje. Dus ff snel een postje..
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Goedeavond,
Heb even een korte vraag, ik krijg zondag aanstaande een gloednieuwe iPhone uit de US met firmware 1.1.1. Ik zit te twijfelen om iDemocracy te gebruiken of appsnap om mijn nieuwste aanwinst te jailbreaken, activeren en unlocken. Wat raden jullie, als doorgewinterde iPhone'ers, mij aan voor methode. Ik gebruik het liefst de veiligste methode... Ook las ik dat iPhone's van week 42 en hoger een tiff-exloit fix hebben gekregen, als dit het geval is welke methode moet ik dan gebruiken? Ik weet dat soortgelijke vragen meerdere malen gesteld worden maar ik wil het even verifieren dat ik zonder gekloot mijn aanwinst leven in kan blazen. Ben benieuwd naar jullie antwoord(en) Groet Stephan |
|
|||
|
|||
Beste Stephan,
Je kan gewoon appsnap proberen, en als het niet werkt, omdat de tiff exploit gefixed is, dan kan er ook niks gevaarlijks gebeuren, dus kan je gewoon iDemocracy gebruiken. iDemocracy versie 1 is ingewikkelder dan AppSnap, maar vanavond wordt iDemocracy 2.0 gereleased, wat waarschijnlijk SUPER makkelijk wordt. Maar alsnog moet je oppassen dan, initiële hebben meestal wat bugjes. |
|
|||
|
|||
En hij is released, iDemocracy 2.0,
idemocracy - Google Code Eerste Impressie, zit boordevol met features!! Echt een alles-in-1 applicatie, voor alle firmware van 1.02, 1.1.1 en 1.1.2. Het ziet er allemaal goed uit, maar zo'n uitgebreide app zonder bugs, dat komt niet vaak voor. Dus komende dagen even goed een oogje in het zeil houden. Maar het ziet er zeer goed uit voor de rest. Citaat:
Laatst gewijzigd door TJB; 17-11-07 om 05:32. |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit! Vooral die built-in virginize voor unlocked 1.0.2 iPhones. Maar meer dan een nieuwe guide is het helaas niet. Verre van een one-click unlock.
|
|
||||
|
||||
Idemocracy
vraagje ik heb nu een unlocked 1.1.1
kan ik op de volgende manier updaten-unlocken-activaten? 1 oktep 2 update 1.1.2 3 jailbraik 1.1.2 4 Anysim 1.2u 5 phone en sms fix want dat is wat ik in de manual van Idemocracy lees mischien dat ik het verkeerd begrijp. |
|
||||
|
||||
Je kan anysim alleen in 1.0.2 draaien of 1.1.1 in 1.1.2 crasht de app
|
|
||||
|
||||
Citaat:
dan downgraden naar 1.1.1 unlocken en anysim1.2 draaien daarna 1 oktep 2 weer updaten 1.1.2 3 dan jailbraik 1.1.2 enz is nog wel omslachtig en kost wel wat tijd als ik het zo bekijk maar bedankt voor het antwoord Michael |
|
|||
|
|||
voor 1.1.2 moet je zeker eerst jailbreaken voor activatie?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie hier: https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-windows.html |
|
|||
|
|||
Beetje laat nieuws, maar alsnog:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Kom niet verder bij Symlink in idemocracy
Symlink geeft de volgende error.
an unknown error occured in applying the symlink, possibly related to permissions or missing files. Maar: - 1.02 correct want itunes vraagt om update (en springboard werk niet omdat ik geen 1.1 heb) - Wi-Fi werkt, heb nl. met installr de benodigde programma's gedownload. Wat kan dit zijn? of hoe verder te gaan Bij voorbaat dank |
|
||||
|
||||
nou het klinkt mij alsof er een onbekende error is opgetreden terwijl je de symlink wou toepassen... mogelijk heeft dit met de permissies te maken of missen er files
(jaja de error zegt het al toch? dus staan alle files op je iFone? staan alle permissies goed (0755)? en wat bedoel je met "1.02 correct want itunes vraagt om update (en springboard werk niet omdat ik geen 1.1 heb)"?? en heb je de laatste idemocracy? kijk ff naar de post voor je... het ziet er naar uit dat idemocracy2 flink zuigt.. jammer want het idee was zo leuk. naja we hebben altijd nog onze guides
|
|||
|
|||
Thanx!
Sjowol bedankt voor je reactie. Dat idemocracy niet helemaal bug vrij is viel me ook al op.
Heb mijn iphone uiteindelijk weer gerevirginsed en via de korte methode gekraakt. Sneller een makkelijker. Dus uiteindelijk is het ook goedgekomen. |
|
|||
|
|||
Nog wat laatste nieuws:
Citaat:
iDemocracy is een mooi programma, langzaam worden de bugjes opgelost in 2.*. Het ziet er nu wel goed uit. Iemand al enige ervaringen met positieve iDemocracy 2.* ? |
|
||||
|
||||
schitterend programma alleen met veels te veel minpuntjes.. waarvan vooral de documentatie, het progje leid je niet door de unlock fasen maar je moet het zelf maar uitzoeken.. persoonlijk 1 keer opengehad, gezien dat het een shell is voor alle al bestaande software en snel weer dichtgepleurt! ik hou het lekker bij mijn eigen (en fresh's guides!)
ik denk dus ook dat idemo2 EEN grote flop is! maarja wie brengt dan ook een nieuwe unlock solution uit net 2 dagen nadat er nieuwe FW is uitgekomen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Helemaal mee eens helaas, voor 1.1.2 heb ik ook handmatig gedaan met guides, veel makkelijker en je weet wanneer er iets fout gaat. Maar als het goed werkt is het voor newbees de ideale oplossing?! De guides in de Wiki zijn iig super handig en makkelijk. |
|
|||
|
|||
iphone vast na unlocken met idemocracy
Hallo, na reparatie van mijn scherm is iphone weer op locked gegaan.
Idemocracy handleiding gevolgd van 1.0.2 naar 1.1.1 Niets aan de hand, 1.0.2. werd geunlocked, hiernaa vraagt idemocracy om door te gaan met 1.1.1. hierna bleef de iphone op itunes logo met sync kabel staan en niet meer eraf gekregen. firmware is nu 1.1.1. maar krijg hem niet meer virginized, restoren krijg ik ook iedere keer foutmelding. Ibrickr geprobeert, werkt ook niet. Iemand een oplossing om toch 1.0.2. aan de gang te krijgen? Trouwens ook al geprobeerd om te downgraden, werkt ook niet. Iemand hier een handleiding om hem weer aan de praat te krijgen?? Groeten, Robert |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Spirit jailbreak voor iPad, iPhone & iPod - Verzameltopic & ervaringen | WDS001 | Jailbreak | 1042 | 12-05-11 00:22 |
FW 1.1.1 - Windows: Komt er binnenkort een jailbreak/activate GUI ? | TJB | Archief | 4 | 16-11-07 16:41 |
|
|