Firmware 2.0 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen. Allereerst mijn excuses als het al ergens staat, maar kon het niet vinden. Ik heb firmware 2.0 gedownload en winpwn. Maar op de een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Firmware 2.0
Goedemorgen.
Allereerst mijn excuses als het al ergens staat, maar kon het niet vinden. Ik heb firmware 2.0 gedownload en winpwn. Maar op de een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om 2.0 op mijn iphone te krijgen. Dit waren mijn stappen:
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
moet je bootneuter dan niet hebben opstaan?
weet het niet zeker,heb er dacht wat over gelezen |
|
|||
|
|||
die heb ik er inderdaad op staan.
|
|
|||
|
|||
Laat deze draad maar zitten.
Mijn iPhone is nutteloos geworden. Ik krijg het niet meer aan de praat |
|
||||
|
||||
Je moet eerst je iPhone Pwnen met Winpwn. Daarna 2.0 customizen met Winpwn. Daarna iPhone in recovery mode zetten en herstellen met je custom 2.0 firmware
|
|||
|
|||
Had ik inderdaad geprobeerd. Nu is het een iPod geworden. Kan er niet meer mee bellen. Heb het nog wel terug gekregen naar 1.1.4 maar alsnog doet het niets meer.
|
|
||||
|
||||
Ligt er aan welke 2.0 je gebruikt de Zoals werd gezegd de laatste en er is inmiddels weer een nieuwe beta kan je niet met wipwn gebruiken. Je zult je baseband moeten erasen en dan weer gaan restoren met 114
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Daar was ik helaas al achter idd.
Ik heb geprobeerd via ZiPhone mijn Baseband te erasen en vervolgens via iTunes te restoren naar 1.1.4 maar dat werkt niet. Zijn er nog andere mogelijkheden? |
|
||||
|
||||
Je zou ierase kunnen gebruiken. Je kan tenslotte met ssh je iphone in. Dan in putty het commando ierase geven als het goed is erased hij je baseband. Als je deze linkt volgt kan je een pakket downloaden waar ierase inzit RapidShare: 1-Click Webhosting
|
|
|||
|
|||
Thanx Michael. Ik moet nu de weg op, kijken of we nog wat geld kunnen verdienen. Ik zal het later vanmiddag proberen. Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Firmware 2.0 werkt ook met BL 3.9. Echter raad ik aan om BL 4.6 Neutered te gebruiken
|
|
|||
|
|||
Ik krijg het helaas niet meer op 4.6.
Ik ga zo eerst proberen nogmaald de baseband te erasen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij pakt de commando niet |
|
|||
|
|||
welke baseband heb je nu dan?
|
||||
|
||||
Doe je het wel goed. Zet de ieraser in usr/bin van je iphone met winscp, 755 als permissie geven
Dan in putty launchctl unload /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist Dan in putty cd /usr/bin enter dan in putty ./ieraser Als het goed is erased hij je baseband |
|
|||
|
|||
Dat had ik inderdaad niet gedaan.
Ik probeer het nog eens, thanx |
|
|||
|
|||
Mijn baseband is dus geheel weg. En nu?
Restore via iTunes werkt niet |
|
||||
|
||||
Zet hem in dfu en dan restoren met 114
|
|
|||
|
|||
Dat lukt helaas niet via iTunes.
Ik krijg een errorcode 1015 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3.1.3 Firmware Herstellen naar OS 3.1.2 Firmware ( Gebruik van windows ) | Sahtekar | iPhone algemeen | 2 | 09-05-10 19:48 |
iPhone: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Jailbreak | 1 | 14-01-09 22:15 |
iPhone 1e gen.: Xpwn maak Custom firmware onder Windows. Firmware versie 2.0 tot en met 2.2 | ArB | Unlock | 0 | 08-12-08 22:29 |
|
|