The simkaart discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een vraagje, ik had namelijk een iphone gekocht net en me sim-kaart werkde niet, en ik heb die gewoon gekopeld via itunes en heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
The simkaart
heb een vraagje, ik had namelijk een iphone gekocht net en me sim-kaart werkde niet, en ik heb die gewoon gekopeld via itunes en heb daar herstel gedaan en toen moest ik dingen effe aanpasen enz en toen opeens kreeg ik dit te zien
en op me iphone kan ik niet naar menu, want ik krijg een kabel te zien die naar itunes logo wijst, ik kan dus verder nix doen en weet ook niet wat ik moet doen kan iemand hier me aub helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ff iLiberty+ gebruiken.
kijk hier voor de handleiding enz.. kom je er alsnog niet uit, dan mag je me PM'en, zal ik je verder helpen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: simkaart wordt niet ondersteund, orginele zwitserse simkaart kwijt! | leike | Unlock | 2 | 04-08-12 05:42 |
Windows: Micro simkaart maken van een normale simkaart | The Raptor | iTunes | 0 | 27-08-10 18:10 |
België: Proximus: nummerbehoud bij overstap van gewone simkaart naar micro-simkaart? | Vincent82 | Overige providers België | 1 | 17-08-10 09:57 |
Simkaart | DutchEvil | Archief | 3 | 05-10-09 22:49 |
|
|