Iphone niet stabiel na 102 naar 111 discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Afgelopen weekend ge-upgrade naar 111. Wat me opvalt is dat de iphone soms na het starten van een applicatie deze nagenoeg meteen weer afsluit, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone niet stabiel na 102 naar 111
Hoi,
Afgelopen weekend ge-upgrade naar 111. Wat me opvalt is dat de iphone soms na het starten van een applicatie deze nagenoeg meteen weer afsluit, en de iphone terug gezet wordt naar het slide to unlock scherm. Dit gebeurt bij zowel native als 3rd party apps. Hebben meer peoples hier last van? Ik kan niet precies pinpointen waar het probleem zit maar het lijkt erop dat de symptonen zich voordoen na veelvuldig gebruik van YouTube. De oplossing is een cold reboot van het apparaat. De enige hack die ik uitgevoerd heb na de upgrade is de ringtone hack van https://forum.iculture.nl/iphon...-ringtone.html John |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Same prob here heb jij al een oplossing gevonden ? het is idd ernstig irritant dat dat ding blijft crashe ! FW 1.1.1 FTW ! Not !
|
|
||||
|
||||
Beide SummerBoard geinstalleerd? Dat kan het probleem zijn...
|
|
|||
|
|||
Summerboard heb ik wel geinstalleerd ja maar weet je het zeker dat het aan SMB ligt dan ?
|
|
||||
|
||||
Wat ik wel ondervind de laatste tijd op de forum. Als men een 3d party applicatie heeft geinstalleerd dat de iPhone buggy werkt.
Ik heb een clean iPhone (1.1.1) met alleen aangepaste nummerweergave en nummerformatie en hebt totaal geen van crashgevalletjes. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
zet het dimmen eens uit in summerboard: dat heeft het bij mij gefixt, crashes zijn nu erg zeldzaam!
|
|
||||
|
||||
Ik heb hetzelfde probleem, ga nu es proberen om wallpaper dimmen uit te zetten en dan ff te kijken of het daar aan kan liggen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS problemen na update: Apps kwijt en lijkt minder stabiel.. | Thirteen | iPhone Apps | 1 | 14-04-11 16:32 |
BT headset Noki BH 102 wordt niet gevonden | Breuf | iPhone algemeen | 0 | 06-09-09 17:54 |
Ervaringen CarComm Cradle CMIC-102 iPhone 3G | Januse | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 29-09-08 11:15 |
102 OTB bricked? | desmodus | Unlock [archief] | 0 | 11-02-08 22:03 |
111 --> 102 --> 111? | Nilles | Archief | 0 | 15-10-07 10:57 |
|
|