Zo krijg je een eigen ringtone discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze guide werkt uitstekend: Hack the iPhone - Adding ringtones on 1.1.1 firmware (Windows) Denk eraan bij "Step 4" dat als je een mp3 ringtone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo krijg je een eigen ringtone
Deze guide werkt uitstekend:
Hack the iPhone - Adding ringtones on 1.1.1 firmware (Windows) Denk eraan bij "Step 4" dat als je een mp3 ringtone hebt, je deze inderdaad vai Itunes kan converteren,dit doe je zo; 1. mp3 ringtone aan je Itunes Libray toevoegen 2. rechtsklik in ITunes op je toegevoegde mp3 ringtone en kies "Convert Selection to ACC" 3. Rechtsklik op de nieuw verschenen ringtone in je Library en kies "Show in Explorer.." 4. hernoem de bestandsextentie van .m4a naar .m4r en kopieer deze naar een folder waaruit je straks makkelijk kan kopieren mbv WinSCP Ga nu verder met stap 4 in de hierboven boven aangegeven guide. Begrijp dat je in stap 4 de bestandsnaam nog moet hernoemen naar bijvoorbeeld maaktnietuit .m4r (dus met een spatie voor de punt) Laatst gewijzigd door defisit; 04-11-07 om 13:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit werkt beter en makkelijker: Ringtones111 - iphone-elite - Google Code
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voor de rest indd precies dezelfde maar minder uitvoerig beschreven procedure... Laatst gewijzigd door defisit; 04-11-07 om 17:51. |
|
|||
|
|||
http://www.hacktheiphone.com/ is uit de lucht
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt idd goed. Ik gebruik er de Xilisoft Audio Converter bij om om de mp3tjes in m4a om te zetten. |
|
||||
|
||||
als je dit doet mag hij dan ook maar 40 sec. zijn?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe hernoem je een bestandsextentie? Kan je me dat stap voor stap in dummie-taal uitleggen? |
|
||||
|
||||
Artikels - Bekende extensies weergeven in Windows XP - Computertaal: waar je computer je vriend wordt
Dan rechtermuisknop op het bestand en gewoon de extensie wijzigen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
1. mp3 ringtone aan je Itunes Libray toevoegen
2. rechtsklik in ITunes op je toegevoegde mp3 ringtone en kies "Convert Selection to ACC" 3. Rechtsklik op de nieuw verschenen ringtone in je Library en kies "Show in Explorer.." 4. hernoem de bestandsextentie van .m4a naar .m4r en kopieer deze naar een folder waaruit je straks makkelijk kan kopieren mbv WinSCP. tot deze stap gaat het goed, maar hoe upload je in WinSCP? Of hoe werkt het om de zong met extentie .m4r in je beltonen van mijn iphone te krijgen? Dank voor het antwoord... |
|
||||
|
||||
zoek in de wiki naar winSCP
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar voor de duidelijkheid nog een linkje hier.. Tips & Trucs Microsoft Vista |
|
|||
|
|||
Citaat:
Open een map en ga naar: organiseren, daarna map en zoek opties, weergave, en daarna: Het vinkje weghalen bij: extencies voor bekende bestandstypes verbergen. Ga nu naar het bestand wat je ringtone moet gaan worden en klik met de rechtermuisknop. Ga naar eigenschappen en bij algemeen kan je nu eindelijk de extencie veranderen. bedankt pscychonikeo voor de tip, ik ga nu naar de volgende stap. Als ik weer vragen heb hoor je het van me. gr. |
|
|||
|
|||
Tot hier gaat het met mij ook goed, althans met de ringtone, maar daarna: wat moet ik waar invullen als het gaat om het popup menu van Winscp...?
dank voor jullie reactie alvast. |
|
||||
|
||||
Wat staat er in dat popup menu?
|
|
||||
|
||||
In dat popupmenu staat waarschijnlijk de vraag voor een host, login en password?
Deze zijn terug te vinden in de wiki, maar speciaal voor namastee zal ik het nog een keertje noemen hier. Host: ipadres van je iPhone (settings>blauwe pijltje bij je Wi-Finaam>ipadres) login: Root Password: alpine |
|
|||
|
|||
ontzettend bedankt psychonikeo!
|
|
|||
|
|||
helaas, iets te enthousiast gereageerd. alle passwords geprobeerd, maar helaas kan geen verbinding maken met mijn computer via Wi-Fi. internetten via Wi-Fi gaat uitstekend dus er wordt een verbinding gemaakt!
Weet er iemand nog raad...of is deze techniek al weer achterhaald? kan het er mee te maken hebben dat ik de laatste versie van itunes gebruik? Dank alvast Laatst gewijzigd door namastee; 16-12-07 om 21:49. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? | Eyko | Ringtones en Wallpapers | 61 | 08-11-11 21:28 |
Eigen muziek als ringtone toevoegen! | Dien | Muziek, foto & video | 18 | 19-06-10 18:10 |
Hoe krijg ik een eigen beltoon? | susan886 | Ringtones en Wallpapers | 194 | 01-01-09 19:35 |
eigen mp3 ringtone 1.1.2 | paashaasr1 | Archief | 1 | 29-12-07 23:50 |
|
|