Black & White Springboard discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) is er zo'n appl beschikbaar dat je gewoon weg alles in zwart/wit krijgt zonder kleur?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Black & White Springboard
is er zo'n appl beschikbaar dat je gewoon weg alles in zwart/wit krijgt zonder kleur?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Photoshop
|
|
||||
|
||||
Hmm ja, klinkt echter ook wel als een leuke plugin... Echter denk ik dat de display driver editen wel een gevraarlijk klusje zal zijn en ook absoluut niet zal meevallen dus ik zie het nog niet gebeuren dat er zoiets uitkomt. En ja je kan ook alles photoshoppen maar dan zijn je apps neem ik aan nogsteeds in kleur
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Roue, met Summerboard kun je thema's installeren. En thema's - iconen en wallpaper - kun je ook zelf maken... Dus het zou moeten kunnen. Misschien is er al een dergelijk thema?
|
|
|||
|
|||
mocht iemand het ooit vinden let me know
|
|
|||
|
|||
My first theme is volledig zwart / wit. Best geinig.
|
|
|||
|
|||
Zw/W unlock-screen en home-scr
Hallo, deze bg's en icons heb ik zelf 'gemodderd' in photosh..
Ik werk niet met summerboard, en heb dus alle icon en backgr-files via ssh op de foon gezapt. Er staan genoeg handleidingen op het net over de lokatie en het editten van alle grafische files, txt-files, etc.. Cheers, Johnny Crash Laatst gewijzigd door Johnny Crash; 02-01-08 om 22:00. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WHITE. | nonneke | Archief | 1 | 10-11-10 10:32 |
where can i replace iphone4 black with white cover? | illkid | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 14:05 |
Geen batterij (white flash) & error 1604 hoe restoren? | chemao | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 02:32 |
Cake Theme - Black & White NL | Undertaxxx | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-07-08 16:12 |
originele iconen op springboard 1, 3rd party op springboard 2 | Peter | iPhone algemeen | 5 | 08-12-07 22:43 |
|
|