Cake Theme - Black & White NL discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals beloofd is hier de aangepaste versie van Cake thema. Heb deze aangepast naar NL taal en enkele kleine aanpassingen gedaan (niets spectaculair). Er zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Cake Theme - Black & White NL
Zoals beloofd is hier de aangepaste versie van Cake thema. Heb deze aangepast naar NL taal en enkele kleine aanpassingen gedaan (niets spectaculair). Er zijn nog een hoop extra icons beschikbaar voor dit thema, dus als jullie een bepaald icon nodig hebben, let me now en ik upload ze even. Enjoy
42 Icons Included |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Proper doe zo verder
is er geen mogelijkheid dat je het theme aqwoah even in het nederlands zet ?
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
WHITE. | nonneke | Archief | 1 | 10-11-10 10:32 |
where can i replace iphone4 black with white cover? | illkid | iPhone algemeen | 0 | 30-08-10 14:05 |
Geen batterij (white flash) & error 1604 hoe restoren? | chemao | iPhone algemeen | 1 | 20-03-10 02:32 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Black & White Springboard | Roue | Ringtones en Wallpapers | 6 | 02-01-08 20:33 |
|
|