independence instabiel met leopard? discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) goedenavond mensen, zojuist heb ik ondervonden dat independence instabiel is tijdens recovery mode... iemand een oplossing hiervoor? wilde mijn iphone namelijk herstellen.. was nogal crappy ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() goedenavond mensen,
zojuist heb ik ondervonden dat independence instabiel is tijdens recovery mode... iemand een oplossing hiervoor? wilde mijn iphone namelijk herstellen.. was nogal crappy geworden na een hoop getest van dingen erop.. alvast bedankt. martijn |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() oke als oplossing ipv independence..
gewoon je iphone updaten naar 1.1.1 en dan de handleiding volgen voor http://jailbreakeme.com dan komt alles goed.. wel even opletten dat je dichtbij je Wi-Fi punt bent.. en niet zoals ik zelf had te ver weg was en vervolgens gek werd aangezien hij toen niet ging jailbreaken ![]() groeten! mag gesloten worden Team! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sdk 3.1.3 met xcode 3.1.4 voor Leopard | TuxGL | Ontwikkelen voor iOS | 7 | 30-04-10 20:35 |
Problemen met 1.1.3 OTB + Ziphone/Independence | fruitella | Unlock [archief] | 6 | 17-02-08 09:51 |
Geen sync meer mogelijk met ical na Leopard | EDB | iTunes | 2 | 01-12-07 22:44 |
iNdependence + Leopard | Destiny | Archief | 0 | 15-11-07 21:15 |
Installer met Independence | iSjoerd | iPhone algemeen | 1 | 29-10-07 18:52 |
|
|