Wi-Fi werkt niet :( discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi, Heb sinds kort een US iphone met 1.1.1 ik kan WIFI niet aanzetten heb er gewoon geen mogenlijk heid voor hij zegt NO WIFI ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi werkt niet :(
Hi,
Heb sinds kort een US iphone met 1.1.1 ik kan Wi-Fi niet aanzetten heb er gewoon geen mogenlijk heid voor hij zegt NO Wi-Fi en blijft grijs.... Iemand een idee?? ALvast tnx Ralf |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan je Wi-Fi niks vinden of kan het Wi-Fi gewoon niet aan?
|
|
|||
|
|||
hey,
Hij ging gewoon niet aan met de nadruk op ging. na veel pluizen en lezen heb ik dat weer voor elkaar gekregen alleen nu krijg ik geen ip ed. maar dat is weer een nieuw prob... leuk speelgoed maar wel ff knutselen.. tnx voor de reply |
|
|||
|
|||
Misschien dat een keer je iPhone restoren de beste optie is als je er echt niet uitkomt... Op het forum vind je wel hoe je dat moet doen Succes!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad op 4.2 beta werkt niet..downgraden naar 3.2.2 lukt niet..:-( | tbeumer@ | iPad algemeen | 15 | 20-09-10 20:04 |
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? | hans-wouter | iPad algemeen | 11 | 04-05-10 14:54 |
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet | iTim | iPhone algemeen | 4 | 08-03-10 22:27 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. | m190677s | Unlock [archief] | 2 | 18-03-08 16:19 |
|
|