1.1.1 iPhone restoren naar fabrieks-status discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik moet vanwegen een defect touchscreen mijn iPhone terugsturen naar de US. Ik heb iemand gevonden die hem voor mij kan omruilen bij een Apple ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
1.1.1 iPhone restoren naar fabrieks-status
Ik moet vanwegen een defect touchscreen mijn iPhone terugsturen naar de US. Ik heb iemand gevonden die hem voor mij kan omruilen bij een Apple store, maar daarvoor moet ik'm wel eerst even helemaal resetten naar fabrieksinstellingen zodat men niet meer kan zien dat hij gejailbraked en unlocked is. Wat moet ik daarvoor doen? Het is mij al gelukt om mijn eigen 1.1.1 te unlocken, en een ander z'n 1.0.2 te virginizen en updaten naar 1.1.1 dus ik kan wel een beetje met de tools overweg. Maar ik heb dus geen idee hoe ik een 1.1.1 weer terug naar default krijg.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ehhhm, gewoon updaten naar 1.1.2 in iTunes?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier staat de 1.1.2 firmware: ModMyiFone.com - Apple iPhone forum, mods, skins, developing and more - Downloads - iPhone v1.1.2 Firmware |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb het nu trouwens voor elkaar. Ik heb SSH, BSD Subsystem en de Virginiser Pack geinstalleerd met het Virginator 0.4 script van iPhone Elite. Daarna heb ik met independence DFU mode aangezet, en hem gerestored naar 1.0.2. Dat werkt. Telefoon is helemaal standaard weer, MET geldig IMEI en ICCID nummer. Lijkt me voldoende? |
|
|||
|
|||
dat is 'em!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Status downgrade 3.0 naar 2.2.1 | Mik075 | iPhone algemeen | 19 | 11-07-09 03:22 |
Iphone 3g restoren naar fw 2.2 | Pitchfever99 | iPhone algemeen | 3 | 30-05-09 22:51 |
Mac OS X: iphone keert binnen 1 sec terug naar vergrendelde status | erjee | Desktop-applicaties | 13 | 17-05-08 13:09 |
|
|