Door de bomen het bos niet meer discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn, Ik ben bezig met het unlocken van mijn iphone. Ben nogal een noob en wist ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Door de bomen het bos niet meer
Beste mensen die wel weten waar ze mee bezig zijn,
Ik ben bezig met het unlocken van mijn iphone. Ben nogal een noob en wist niet welke firmware ik had. kwam er wel achter dat ik die 04.1.13_g of iets dergelijks had. Wist verder niet of dat bij 1.1.1 of bij 1.1.2 hoorde. In het proces van het uitvinden of ik 1.1.1 of .2 had heb ik mijn iphone perongeluk geupdate naar 1.1.2 (ben er inmiddels achter dat ik 1.1.1 had). Maargoed ben nu bezig met downgraden en ik ben ff helemaal het pad kwijt. Ik heb geprobeer om met cmd click op restore 1.1.1 te instaleren. Dat doe ik dan en krijg vervolgens een foutmelding (wat hoort volgens mij). Als ik het nu goed heb moet ik met iphuc aan de slag.. Maar daar begrijp ik echt de balle van. Ben wel via de terminal in de map van iphuc gekomen maar weet nu echt niet meer wat ik moet doen. Elke website zegt wat anders en ik snap er echt helemaal niks meer van. Dus om een langverhaal kort te maken: Hoe krijg ik mijn iphone nu gedowngrade? Alvast heel erg bedankt... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als je met restoren op het einde een foutmelding krijgt (ik geloof 1015). Dan betekent dat je iPhone in DFU mode zit. Om dat eruit te halen kan je met behulp van programma iNdependence doen.
|
|
||||
|
||||
En dan is ie gedowngrade?
|
|
||||
|
||||
Als je het echt op safe wilt spelen moet je het volgende doen,
1 - Downgrade naar de 1.0.2 firmware 2 - Downgrade de baseband. Installeer hiervoor Installer met apptapp. Voeg daarna de source Unlock the iPhone - the simple tutorial! toe. En draai BB downgrader. 3 - Virginize je iPhone met the virginizer ( ook van i.unlock.no ). Let er wel op dat je de goede versie pakt ! Dus voor de modem firmware die je dan hebt ( Settings - General - About ) 4 - Update naar 1.1.2 5 - Downgrade naar 1.1.1 6 - Draai AnySim 1.2 7 - Update terug naar 1.1.2. 8 - Klaar |
|
||||
|
||||
Ja zou ik allemaal graag willen doen maar mijn iphone is nog geactiveerd...
|
|
||||
|
||||
Dus hij is nu op fw 1.1.1 geactiveerd? Maar je wilt op fw 1.1.1 blijven?
|
|
||||
|
||||
Ok relaxed. Thanx! En dan kan ik hem jailbreaken met Indpendance? Kreeg nu namelijk de hele tijd een melding dat ie een error had met de iphone in restore mode zetten volgens mij... Komt dat dan door 1.1.2? Bvd
|
|
||||
|
||||
Je kunt de iPhone ook dmv de sleep+home button in recovery mode zetten. Jailbreaken/activeren met de 1.0.2 firmware kan met iNdependence. Jailbreaken/activeren met de 1.1.1 firmware kan met appsnapp.
|
|
||||
|
||||
@macfoxx
Ik heb hem nog nooit geactiveerd.. Maar heb hem hem ongeactiveerd gerostored in1.1.2 omdat ik eerst niet wist hoe ik hem uit recovery mode moest halen. Kotom zit ik nu met een ongeactiveerde 1.1.2 en weet ik niet pcies hoe ik hem weer kan downgraden.. |
|
||||
|
||||
En owja hoezit het dan met het hele iphuc verhaal?
|
|
||||
|
||||
Zie nu trouwens ook dat ik niet die 1015 error krijg als ik probeer te downgraden maar een unknown error...
Iemand? |
|
|||
|
|||
Ik heb een iPhone uit US met FM 1.1.1 en ik gebruik Mac. Heb hem gejailed en geunlock en drie weken in gebruik gehad. Alles deed het. Tot op een gegeven moment ik een SMB erop zette die me iphone deed crashen. Heb 3 dagen geleden, mijn iPhone daarom gehersteld. Alleen ik weet nu niet welke methode ik moet gebruiken om mijn iphone weer werkend te krijgen. Heb alle handleidingen gelezen, maar ben de weg een beetje kwijt geraakt. Kan iemand me even uitleggen wat ik het beste kan doen en welke methode het meest geschikt is?
|
|
||||
|
||||
@Maurelio: Met welke firmware heb je gehersteld? Als je met 1.1.1 hebt hersteld, kan je met behulp van iNdependence activeren en jailbreaken. Unlocken hoeft niet, omdat je eerder je iPhone hebt geunlockt.
Of je kunt activeren en jailbreaken via de jailbreakme.com methode. Kijk even via de zoekfunctie of wiki wat je beste lijkt, allebei werkt. Laatst gewijzigd door MacFoxx; 28-11-07 om 10:26. |
|
||||
|
||||
Ok heb het inmiddels voor elkaar gekregen om te downgraden naar 1.0.2.
Maar als ik nu met independence probeer te activeren krijg ik steeds de foutmelding: 'Error entering recovery mode' Iemand enig id hoe dit kan? |
|
||||
|
||||
Ok dat probleem ben ik ook langs. Maar nu met het de pre-install van 1.1.1 vraagt ie naast ip ook om het root password. In de wiki staat hier niks over..\
Iemand...? |
|
|||
|
|||
Ja bij het herstellen heeft itunes FM 1.1.2 erop gezet denk ik. Dus moet ik dan eerst weer downgraden naar 1.1.1?
|
|
||||
|
||||
Ja je moet herstellen. Als je bij de 1.1.1 firmware wilt blijven moet je BB downgrader draaien door de source Unlock the iPhone - the simple tutorial! toevoegen bij de Installer. Als je met de nieuwe baseband verder wilt moet je AnySim 1.2 draaien in de 1.1.1 firmware. Daarna oktoprep installeren en updaten naar 1.1.2. Daarna jailbreaken en je kunt weer bellen.
Vertel ons eerst maar wat je precies wilt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Door de bomen het bos niet meer... | b1gm4c | Archief | 5 | 05-03-10 23:52 |
door de bomen het bos niet meer...... | jcpearl | Archief | 15 | 28-10-09 15:17 |
Door het bos de bomen niet meer... ?? | widescreen | Archief | 9 | 31-03-08 16:05 |
door bomen het bos niet meer... | mrsensei45 | Archief | 2 | 12-03-08 10:02 |
Door de bomen het bos niet meer | Masterprut | Archief | 2 | 06-11-07 02:15 |
|
|