iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   OTB 1.1.2 unlocken met Supersim (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/3014-otb-1-1-2-unlocken-supersim.html)

roelofk 16-01-08 17:24

gisteren heb ik er nog 1 gemaakt en dat ging goed. Ik zou de hex bestanden even controleren of je daar alle nummers goed hebt staan. Plus weet je zeker dat het wegschrijven goed is gegaan.

RJ_iPod 16-01-08 17:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roelofk (Bericht 41903)
gisteren heb ik er nog 1 gemaakt en dat ging goed. Ik zou de hex bestanden even controleren of je daar alle nummers goed hebt staan. Plus weet je zeker dat het wegschrijven goed is gegaan.

Ik heb net nog even alles gecontroleerd en ben van de "opwinding" ;) vergeten de ADN/SMS/FDN# vergeten aan te passen. Ik ga het nu weer opnieuw wegschrijven. Ik neem aan dat het nu wel gaat werken, laat het zo dus zeker weten!

BTW ging de Silvercard bij jou ook wat moeilijk/stroef in de Infinity?

RJ_iPod 16-01-08 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RJ_iPod (Bericht 41907)
Ik heb net nog even alles gecontroleerd en ben van de "opwinding" ;) vergeten de ADN/SMS/FDN# vergeten aan te passen. Ik ga het nu weer opnieuw wegschrijven. Ik neem aan dat het nu wel gaat werken, laat het zo dus zeker weten!

BTW ging de Silvercard bij jou ook wat moeilijk/stroef in de Infinity?

Nou alles nagelopen en volgens de tutorial van Hackintosh staat alles goed maar zowel de iPhone als de Nokia pakken de silvercard maar niet.

Op de Silvercard staat onder de Sim (op het grotere kaartje dat je overhoud) de tekst "CEB MM PIC Silver Card II". Infinity USB Unlimited indentificeert de Silvercard op deze manier

http://img169.imageshack.us/img169/6...vercardke7.jpg

Ik snap echt niet wat ik verkeerd doe. Wanneer ik naar de Silvercard schrijf geeft het lampje op de Infinity USB Unlimited ook aan dat ik aan het schrijven ben.

RJ_iPod 16-01-08 17:57

Ik heb ben nu maar opnieuw de KI etc van de verschillende simkaarten af aan het halen. Ga daarna maar weer opnieuw de twee bestanden configureren en naar de Silvercard schrijven. Ik had me deze namiddag toch wat leuker voorgesteld :(

RJ_iPod 16-01-08 18:22

In Sim-Emu 6.01 staat enigzins rechtsboven in het kader Card Type en daarbij de keuzes 6.01, 6.01g en 6.01s. Hij staat bij mij standaard op 6.01s is dit ook de goede?

RJ_iPod 16-01-08 18:52

Whoopdyfrickingdo (of zo iets) het werkt. Ik heb met Woronscan nog een keer de Ki etc uitgelezen en gecheckt of ik ergens een fout heb gemaakt en dat was niet het geval. De Flash&Eeprom bestanden vanaf download fase er weer bijgepakt en alles opnieuw ingevuld en vervolgens opgeslagen. De Silvercard in de Infinity gestopt en alles gewist, de nieuw opgeslagen Flash&Eeprom bestanden naar de Silvercard geschreven. Silvercard in de Iphone gestopt, pincode ingevoerd even gewacht en vervolgens kwam T-Mobile linksbovenin. Bellen en gebeld worden geen probleem, nu nog o.a. sms testen. Ik was even lost maar gelukkig is het me toch gelukt!

roelofk 16-01-08 20:33

geweldig! Voor gprs(edge zeg maar) moet je zelf de instellingen doen en ik moest zelf ook de sms via een telefooncode instellen, staat ergens op het forum hoe dat moet.

RJ_iPod 16-01-08 21:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roelofk (Bericht 42048)
geweldig! Voor gprs(edge zeg maar) moet je zelf de instellingen doen en ik moest zelf ook de sms via een telefooncode instellen, staat ergens op het forum hoe dat moet.

SMS werkte meteen zonder verdere instellingen (zowel ontvangen als versturen). GPRS ga ik nog niet instellen, eerst maar is rustig een maandje bellen etc en misschien neem ik daarna wel zo'n Internet abbonementje erbij.

roelofk 16-01-08 21:50

ja, je moet wel zo'n web anno nemen anders wordt het erg prijzig.

juulie 16-01-08 21:50

ff offtopic:
je hoeft niet 5 keer achter elkaar iets te zeggen ;)
[geheim]edit knop :o[/geheim]

RJ_iPod 18-01-08 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juulie (Bericht 42096)
ff offtopic:
je hoeft niet 5 keer achter elkaar iets te zeggen ;)
[geheim]edit knop :o[/geheim]

Ja ik weet hoe een forum werkt (zit niet alleen op dit forum maar dat terzijde). Ik zat op dat moment alleen enigzins met de stress in mijn hoofd en ik dacht als ik een nieuwe post neer kwak dan kijkt er misschien eerder iemand dan wanneer ik mijn oude edit.:)

Eerste volledige dag doorgekomen met de Supersim en ik ben zeer tevreden. Geen problemen gehad dus ik kan deze manier zeker aanraden aan de mensen met T-mobile die nog wachten op de eventuele beschikbaarheid van Turbosims en dergelijke.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:32.