incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Versie 1.1.2(3B48b) modem: 04.02.13_G Alles gedaan volgens TurboSim installatie: Downgrade/Upgrade Iworld geinstalleerd etc. Krijg nu de hinderlijke melding:incorrect sim this iphone must be used with ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM
Versie 1.1.2(3B48b)
modem: 04.02.13_G Alles gedaan volgens TurboSim installatie: Downgrade/Upgrade Iworld geinstalleerd etc. Krijg nu de hinderlijke melding:incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM" Wat nu, kan iemand helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen precies hetzelfde: Van het weekend heb ik Firmware 1.1.3 geinstalleerd via de software upgrade in de installer. (dit werkte niet zo lekker met de apps die ik wil) Hierna gedowngrade naar 1.1.1 vervolgens naar 1.1.2 en dit ging allemaal prima, hierna werkte alles. Echter na het in en uitschakkelen van de "airplane mode" krijg ik ook de melding "incorrect sim this iphone must be used with an approved SIM". Ik gebruik de ...SIM (China3GPP). mijn versies: Versie 1.1.2(3B48b) modem: 04.02.13_G Help! Groeten, Jan |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
incorrect sim | tjimme | Unlock [archief] | 2 | 25-01-08 23:33 |
HELP! UK O2 Iphone Loopt niet door en Sim not approved | speeds | Unlock [archief] | 4 | 17-01-08 15:42 |
Incorrect SIM na upgrade zonder AT&T SIM | fritspits | Unlock [archief] | 19 | 14-01-08 10:12 |
uitzetten iPhone -> incorrect SIM | Peter | Archief | 7 | 11-10-07 19:10 |
Incorrect SIM | Pascal | Archief | 2 | 02-10-07 00:24 |
|
|