iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6244-official-1-1-3-3-upgrader-dev-team.html)

ArB 01-02-08 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 53906)
Ook na een volledige sync werkt Youtube NIET!! het programma blijft mekkeren dat ik eerst moet verbinden met iTunes (heb ik gedaan) en een internetverbinding (heb ik) moet hebben om te activeren. Oplossingen??

antwoord staat in mijn eerste post.

ArB 01-02-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lenselijer (Bericht 53907)
werkt de locate me optie in google maps ook met deze jailbreak?

die optie gaat pas werken als je de baseband ook update en daar is nog geen anysim voor. dit is hetzelfde als bij de andere upgrades.

Celf 01-02-08 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 53909)
antwoord staat in mijn eerste post.

klopt...ik was iets te snel ;-)

Nikooos 01-02-08 14:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 53912)
die optie gaat pas werken als je de baseband ook update en daar is nog geen anysim voor. dit is hetzelfde als bij de andere upgrades.

Heb je het Navizon trucje niet gehoord/gelezen? Deze een keer draaien en tot een reboot werkt de locate me van google maps gewoon.

Overigens weet ik natuurlijk niet of dit ook zo is in deze upgradeversie maar in de anderen was dat wel zo

ArB 01-02-08 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 53918)
Heb je het Navizon trucje niet gehoord/gelezen? Deze een keer draaien en tot een reboot werkt de locate me van google maps gewoon.

Overigens weet ik natuurlijk niet of dit ook zo is in deze upgradeversie maar in de anderen was dat wel zo

Jawel hoor, maar na een reboot van de telefoon werkt dat niet meer. Moet je weer eerst navizon opstarten.
Dit was ook al zo met de andere versies trouwens, een reboot en de functie in maps werkt niet meer.

Nikooos 01-02-08 15:03

Het is in ieder geval een manier om het even te gebruiken. Dus volledig niet werkend is het niet vind ik dan ;)

ArB 01-02-08 15:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 53927)
Het is in ieder geval een manier om het even te gebruiken. Dus volledig niet werkend is het niet vind ik dan ;)

Je hebt gelijk, het is een half werkende functie :D

Heeft iemand al getest of het onderweg ook werkt ?
Of neemt de locate functie van maps de "cache" over van navizon ?

chonazz 01-02-08 15:06

Is er een bepaalde source waar je van installed hebt? Of ist de 1.1.3 source van ifoneguide.nl goed?

Groeten
JOnas

ControlSje 01-02-08 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 53928)
Je hebt gelijk, het is een half werkende functie :D

Heeft iemand al getest of het onderweg ook werkt ?
Of neemt de locate functie van maps de "cache" over van navizon ?

Onderweg werkt het ook. Maar via de normale zendmasten is dat veel minder nauwkeurig dan via Wi-Fi (maar dat is natuurlijk ook logisch).

Nikooos 01-02-08 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chonazz (Bericht 53932)
Is er een bepaalde source waar je van installed hebt? Of ist de 1.1.3 source van ifoneguide.nl goed?

Groeten
JOnas

wat wil je installen????? :confused:

ArB 01-02-08 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chonazz (Bericht 53932)
Is er een bepaalde source waar je van installed hebt? Of ist de 1.1.3 source van ifoneguide.nl goed?

Groeten
JOnas

De standaard upgrade van de orginele source van conceitedsoftware werkt prima.
Let erop dat de versie 1.1.3-3 is en gaan met die banaan. :D

ArB 01-02-08 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 53933)
Onderweg werkt het ook. Maar via de normale zendmasten is dat veel minder nauwkeurig dan via Wi-Fi (maar dat is natuurlijk ook logisch).

Wat ik bedoel is moet je dan iedere keer als je ergens anders bent weer navizon opstarten ? of hoeft dat niet ?

ControlSje 01-02-08 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 53936)
Wat ik bedoel is moet je dan iedere keer als je ergens anders bent weer navizon opstarten ? of hoeft dat niet ?

Je hoeft Navizon 1x te openen na het aanzetten. De locatie bepaling van Maps zal blijven werken totdat je de iPhone weer uitzet.

ControlSje 01-02-08 15:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chonazz (Bericht 53932)
Is er een bepaalde source waar je van installed hebt? Of ist de 1.1.3 source van ifoneguide.nl goed?

Groeten
JOnas

De applicatie heeft "Official 1.1.3 Upgrader" en is van "Conceited Software".

EDIT
Sorry ArB, zag niet jij ook al gereageerd had....


Nupa 01-02-08 15:27

Ok, toch nog maar een aantal resumerende vragen;

- Wanneer ik met mijn OTB 1.1.2 (BL 4.6) naar 1.3.3. ga, is het dan om bugs te voorkomen, beter om via 1.1.1 naar 1.1.2. naar 1.1.3 te gaan? Of maakt dit eigenlijk niks uit?

- Zijn al die rare bugs die ik las in de andere update topics er nu uit, al die "ik heb geen Wi-Fi" e.d.?

- Ligt het in de lijn van verwachting dat er zeer binnenkort een veel betere update uitkomt (namelijk met een bepaald fix er in die groot huidig probleem zal oplossen?)

- off topic; waar kan ik 1.1.2 downloaden?

alexteie 01-02-08 15:50

argg

word een beetje schijtziek van de dev team versie nu net 4x geprobeerd
en elke keer crasht de iphone ontiegelijk met me phone.app
en zelfs nummer herkenning werkt voor geen meter ook niet zoals jullie op het forum verkondigen en rare is als ik de nate true installeer werken de sjowol repo gewoon ;)

dus enige opties? iemand?

whitehouse 01-02-08 16:46

van 1.1.2 naar 1.1.3
 
Ik heb een iPhone die ik vanaf 1.1.0 netjes naar 1.1.1 naar 1.1.2 heb geupgrade. simUnlock via anySim gedaan.
hoef ik nu alleen nog maar die officiele installer van de installer.app te gebruiken om naar 1.1.3 te gaan??

ArB 01-02-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nupa (Bericht 53947)
Ok, toch nog maar een aantal resumerende vragen;

- Wanneer ik met mijn OTB 1.1.2 (BL 4.6) naar 1.3.3. ga, is het dan om bugs te voorkomen, beter om via 1.1.1 naar 1.1.2. naar 1.1.3 te gaan? Of maakt dit eigenlijk niks uit?
Je MOET via 1.1.2

- Zijn al die rare bugs die ik las in de andere update topics er nu uit, al die "ik heb geen Wi-Fi" e.d.?
Tot nu toe geen problemen meer, behalve de youtube activatie, maar de oplossing hiervoor staat in de eerste post

- Ligt het in de lijn van verwachting dat er zeer binnenkort een veel betere update uitkomt (namelijk met een bepaald fix er in die groot huidig probleem zal oplossen?)
Deze werkt prima, met (nog) maar 1 bug. Het enige wat nog in de toekomst moet geupdate worden is de firmware van de telefoon.

- off topic; waar kan ik 1.1.2 downloaden?
In de wiki vind je hem

Antwoorden in Bold

ArB 01-02-08 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whitehouse (Bericht 54000)
Ik heb een iPhone die ik vanaf 1.1.0 netjes naar 1.1.1 naar 1.1.2 heb geupgrade. simUnlock via anySim gedaan.
hoef ik nu alleen nog maar die officiele installer van de installer.app te gebruiken om naar 1.1.3 te gaan??

Klopt, als je alle third party apps maar verwijderd :p

ArB 01-02-08 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexteie (Bericht 53956)
argg

word een beetje schijtziek van de dev team versie nu net 4x geprobeerd
en elke keer crasht de iphone ontiegelijk met me phone.app
en zelfs nummer herkenning werkt voor geen meter ook niet zoals jullie op het forum verkondigen en rare is als ik de nate true installeer werken de sjowol repo gewoon ;)

dus enige opties? iemand?

Dan heb je de nummerherkenningsbestanden wel gekopieerd maar nog niet de juiste rechten gegeven. Daarna zal de telefoonapplicatie niet meer crashen.
Alle bestanden en mappen die je aanmaakt moeten minimaal 0755 rechten hebben.

En de versie die gemaakt is door sjowol is door mij getest voordat hij live ging, dus hij werkt prima op een Nate True idd


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:00.