iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6244-official-1-1-3-3-upgrader-dev-team.html)

whitehouse 03-02-08 19:53

en 1 waarbij de baseband van 1.1.3 ook gehacked is ;)

ironmanixs 03-02-08 19:56

Tjah.. kwestie van afwachten... :)

Overigens werkt hij hier bij mij prima hoor, totaal geen problemen.
Wel een hoop een customize werk voordat alles werkte.

dsimons 03-02-08 20:09

groot probleem na 1.1.3 update
 
Hallo.

Ik heb een probleem na de update van 1.1.2 naar 1.1.3.

in eerste instantie kreeg ik allen de installer te zien, verder helmaal geen icoontjes.

Ik wist niet wat ik verder kon doen dus toen het ik een down grade geprobeerd naar 1.1.1 om zo weer opnieuw te beginnen.

Als ik mijn iphoe nu herstart komt hij in restore mode uit.

Via ibrick een herstart geeft mij een emergency cal scherm !!! Wat kan ik doen o mij iphone weer aan de praat te krijgen ?

Thanks for helping mee.

dave

S a n d e R 03-02-08 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door destiny (Bericht 55115)
Ja of nog een paar dagen wachten totdat er een nieuwe upgrade manier is. Hopelijk gewoon via iTunes

precies, heb nu al 3 keer geupgrade naar 1.1.3 en telkens gebeuren er dingen waardoor het niet loopt zoals gewenst...nu dus weer bezig naar 1.1.2 te gaan en blijf daar voorlopig wel ff...te veel nadelen aan 1.1.3 tov 1.1.2 en de voordelen zijn ook maar minimaal.

Amp. 03-02-08 20:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dsimons (Bericht 55129)
Hallo.

Ik heb een probleem na de update van 1.1.2 naar 1.1.3.

in eerste instantie kreeg ik allen de installer te zien, verder helmaal geen icoontjes.

Ik wist niet wat ik verder kon doen dus toen het ik een down grade geprobeerd naar 1.1.1 om zo weer opnieuw te beginnen.

Als ik mijn iphoe nu herstart komt hij in restore mode uit.

Via ibrick een herstart geeft mij een emergency cal scherm !!! Wat kan ik doen o mij iphone weer aan de praat te krijgen ?

Thanks for helping mee.

dave

Zie de wiki Unlock 1.1.2, je hebt al gedowngrade naar 1.1.1, dus dat hoeft niet..

Trouwens, echt alleen installer icoontje, of wel de standaard icons?
3rd party icoontjes verdwijnen ook na upgrade, je moest ze er ook afhalen voor het upgraden!

dsimons 03-02-08 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amp. (Bericht 55153)
Zie de wiki Unlock 1.1.2, je hebt al gedowngrade naar 1.1.1, dus dat hoeft niet..

Trouwens, echt alleen installer icoontje, of wel de standaard icons?
3rd party icoontjes verdwijnen ook na upgrade, je moest ze er ook afhalen voor het upgraden!

Als ik nu mijn iphone gewoon herstart kom ik in recovery mode (denk ik). Ik zie die kabel, het ithune logo en de slide to emergency button.

Verder weet ik helemaal niet wat ik moet/kan doen

Als ik itunes start zegt hij dat ik in herstel mode draai. Ik kan alleen maar herstellen naar 1.1.3, dan kom ik in het zelfde schrem terecht. Als ik naar 1.1.2 of 1.1.2 herstel krijg ik die melding: [1].

Dus..

ik hoop dat iemand me dan helpden!!! ik hen nu een iphone waar ik iets meer me kan!!

sleeps 03-02-08 21:48

Mijn ervaringen:

Veredelde touch(laatste baseband) geupgraded zonder problemen via de JA/JA methode -> nog geen problemen ondervonden...

OTB 1.1.2 met turbosim van een collega laten upgraden via JA/JA, geen noemenswaardige problemen buiten youtube

Dan de mijne maar geprobeerd met JA/JA, ook OTB 1.1.2 met turbosim...
Toen begonnen de problemen, de iphone was tergend traag zonder iets te installeren... terug restored naar 1.1.1 en dan terug 1.1.2... achja, wie ni waagt... ;)
terug upgraded naar 1.1.3 en nu gaat het precies goed zonder noemenswaardige problemen (youtube fix)
Dus we gaan het even afwachten ;)

muiz 04-02-08 14:58

Na eerste DEV team release 1 te hebben gebruikt vandaag deze 1.1.3-3 guide gevolgd. Alles is goed gegaan maar ik vraag me af hoeveel MB ik nu over heb om nieuwe apps te installeren. Hoeveel MB moet je beschikbaar hebben voor apps vanuit de installer in FW 1.1.3 ? ik kom er niet helemaal uit. Dit zie ik in de terminal :

# df
Filesystem 512-blocks Used Avail Capacity Mounted on
/dev/disk0s1 614400 562288 45968 92% /
devfs 35 35 0 100% /dev
/dev/disk0s2 15244736 1789120 13455616 12% /private/var
#

Is dit correct of zou ik meer ruimte vrij moeten hebben op /dev/disk0s1 ?
Ik zie ook diverse guides over het verplaatsen van je apps. map is dit nodig? https://forum.iculture.nl/f14/i...-full-fix.html

Graag jullie input, thx!

nanoman 04-02-08 18:08

Voor al degene die upgrade hebben gedaan via Dev team release
Ik heb gisteren dus alle progs afgehaald en zo de upgrade gestart
alles liep perfect tot de phone terug opstartte , en ik in de itunes connect kreeg , en enkel emergency call kreeg

Hier de oplossing na vele uren zoeken , weet echt geen ander manier
op de beide knoppen blijven drukken , het zal enkele keren opnieuw proberen opstarten tot je de itunes recovery kabeltje krijgt
Hierna moet je de downgrade volgen , dus recovery via 1,1,1 en dan verder met alle
punten tot je in 1,1,2 volledig werkend bent
Hierna uw installer upgraden naar 3,0 , en dan terug de dev team upgrade 1,1,33

weet niet wat er gisteren mis ging , maar nu na een paar fixes voor de 1,1,3 werkt het perfect , tot nu toe zelfs beter in mijn mening dan 1,1,2

Veel succes
groetjes

Amp. 04-02-08 18:45

Hebben jullie nooit dat hij eens vastloopt nadat je em uit standby haalt?
Of weten jullie hoe dat gefixed wordt?

corsake 04-02-08 19:55

Weet er soms iemand hoe het komt waarom mijn sms niet meer goed staan? (update naar 1.1.3)
Mijn verzonden berichten en ontvangen berichten staan zo daar elkaar nu, bijna of er iets scheelt aan het uur ofzo :confused:

Stiruam 04-02-08 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corsake (Bericht 55719)
Weet er soms iemand hoe het komt waarom mijn sms niet meer goed staan? (update naar 1.1.3)
Mijn verzonden berichten en ontvangen berichten staan zo daar elkaar nu, bijna of er iets scheelt aan het uur ofzo :confused:

Bekende fout van 1.1.3 was vorige week nog in het nieuws voila: https://forum.iculture.nl/f1/ip...berichten.html

Greetz, Stiruam

Tinus 04-02-08 20:08

Voor het eerst een upgrade zonder problemen....
ook een klein wonder :-D
nu wachten tot sendsong enzo ook voor 1.1.3 zijn. (edit: ff nadenken tinus en wel alles weer installeren)
zucht....

waimentang 04-02-08 20:40

eerst nate true voor een tijdje gedraait met alle fixes. Maar nummerherkenning bleef het niet doen ondanks de fix van Sjowol.
Terug naar 1.1.2 gegaan. Zojuist geupdate met Ja-Nee (behoud van contacten en muziek). En zonder problemen naar 1.1.3. Ik hoefde hem zelf niet te restarten, geen youtube fix, smsjes staan in de goede volgorde. Maar ga nu er verder mee spelen. Eerste indruk is goed van dev team 1.1.3-3. Yeah!

corsake 04-02-08 20:46

heeft er iemand soms al t9 werkend gekregen voor de dev update?

Tinus 04-02-08 20:47

okeeejjjjjj, wat ik al verwachte... mijn custom ringtones doen het niet meer.. heb ze al verwijderd via sendsong, en weer toegevoegd. iemand?

ArB 04-02-08 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corsake (Bericht 55761)
heeft er iemand soms al t9 werkend gekregen voor de dev update?

Jahoor geen probleem staat op het forum. Moet je ff zoeken.

corsake 04-02-08 21:16

Als ik het goed begrijp kan het alleen nog maar handmatig?

dsimons 04-02-08 21:43

NL taal
 
Hallo in de handleiding staat dat ik via de source http://ifoneguide.nl/113 het NL taal pakket kan downloaden en installeren.

Ik zi deze echter nergens terug komen.

ben ik blind of niet ik ergensanders zoeken ?

Gr Dave

FW 1.1.3

==========

oeps. of je maakt geen type fout.

ArB 04-02-08 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door corsake (Bericht 55810)
Als ik het goed begrijp kan het alleen nog maar handmatig?

Ja dat klopt, maar we werken aan een pakket via de ifoneguide.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:52.