iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6244-official-1-1-3-3-upgrader-dev-team.html)

ArB 03-02-08 17:32

je kunt ssh gewoon laten staan.

MarkBender 03-02-08 17:36

oke die heeft hij dus niet nodig voor de update?! ik kan iWorld oo kgewoon weggooien toch? ik haal wel m'n sim eruit ik wil namelijk niet gebelt worden tijdens update:P

rocksnor 03-02-08 17:39

iWorld heb je niet meer nodig.

ArB 03-02-08 17:41

nee, nadien kun je met de juiste handleidingen er alle nederlandse zaken opzetten en t9 en nummerherkenning.

MarkBender 03-02-08 17:48

moet ik dan wel de AT&T kaart erin stoppen?

majinchaos 03-02-08 18:02

Mensen die geupgrade hebben met Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team en youtube werkt niet meer moeten deze source toevoegen: http://iphone.surrealnetworks.com/repo

Installeer dan " Youtube Fix (3 Files)

Als je deze installeert dan werkt youtube weer !!!

Dit had ik gevonden in de hackint0sh forum !! SUCCES ALL !

Amp. 03-02-08 18:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 54995)
weet iemand het antwoord op mijn vraag? sorry als ik een beetje opdringerig overkom maar zit helemaal klaar om te updaten alleen zie SSH niet staan bij uninstall van installer maar wel op springboard? Is SSH dan gewoon goed en geinstalleerd of is het een fout?

Edit: als ik SSH druk opent hij de app wel. en kan ik SSH uit en aan zetten. Vind het alleen vreemd dat ik hem niet zien bij uninstall van installer

Tis een onderdeel van installer, die kan je weghalen door op je iPhone te gaan met WinSCP, en dan apps > SSH

Gewoon installen, maak anders gewoon een backup van je feun, en doe een clean install (2x ja kiezen)

MarkBender 03-02-08 18:19

ikben hem nu aan het updaten openSSH stond ineens weer in de lijst van uninstall van installer dus dat is mooi ik doe nu een Clean install zonder simkaart. ik zit nu op 30% decompressing firmware

jbott 03-02-08 18:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jbott (Bericht 54985)
In vorige post had ik gemeld dat alles OK was na upgrade.

Nu heb ik nog wat bijkomende applicaties geinstalleerd, en plots heb ik problemen met enkele belangrijke applicaties.

Volgende applicaties sluiten onmiddelijk na de het open: SMS, Calender, Maps.

Ik heb reeds dingen verplaatst met BossTool. (kan dit misschien de oorzaak zijn?)

Enig idee hoe ik dit opgelost krijg???


Blijkbaar niet veel ideeen hoe ik dit moet oplossen.
Ik lees in sommige Topics dat een restore de enige oplossing is.

Kan iemand mij vertellen naar welke release en hoe ik moet restoren?

whitehouse 03-02-08 18:41

k baal flink van het feit dat ik nu een 1.1.3 heb...

voor the record .. heb een aangeschafte 1.0.1, netjes via 1.1.1 naar 1.1.2 geupgrade.
nu door een soort van crash moeten restoren naar 1.1.3 , waardoor ik nu een 1.1.3 firmware EN 1.1.3 baseband heb.

Er is zoveel info te vinden op het net dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie. Klopt het dat er tot nu toe nog geen hack is voor de 1.1.3 baseband waardoor ik nu, uitgaan van het positieve, met een iPod Touch zit??

vondutch 03-02-08 18:42

Ik heb mijn eigen er ook maar aan gewaagt en ik moet zeggen... loopt als een zonnetje was in 15 min. klaar :) alleen nog ff de youtube fix erop gezet

pclahsen 03-02-08 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whitehouse (Bericht 55062)
k baal flink van het feit dat ik nu een 1.1.3 heb...

voor the record .. heb een aangeschafte 1.0.1, netjes via 1.1.1 naar 1.1.2 geupgrade.
nu door een soort van crash moeten restoren naar 1.1.3 , waardoor ik nu een 1.1.3 firmware EN 1.1.3 baseband heb.

Er is zoveel info te vinden op het net dat ik ff door de bomen het bos niet meer zie. Klopt het dat er tot nu toe nog geen hack is voor de 1.1.3 baseband waardoor ik nu, uitgaan van het positieve, met een iPod Touch zit??

Klopt, je kan niet meer bellen voorlopig, als je inderdaad een 1.1.3 baseband hebt.....Iedereen waarschuwt hier ervoor juist NIET via iTunes naar 1.1.3 te gaan...Dus wachten op die hack, zit niks anders op...
Waarom heb je trouwens niet volgens de eerste post van dit draadje gewoon naar 1.1.1 of 1.1.2 gerestored maar uitgerekend 'moeten' restoren naar 1.1.3...?

vondutch 03-02-08 19:08

kom op icoontjes doe mar wiebele wiebele :D

Fresh 03-02-08 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pclahsen (Bericht 55075)
Klopt, je kan niet meer bellen voorlopig, als je inderdaad een 1.1.3 baseband hebt.....Iedereen waarschuwt hier ervoor juist NIET via iTunes naar 1.1.3 te gaan...Dus wachten op die hack, zit niks anders op...
Waarom heb je trouwens niet volgens de eerste post van dit draadje gewoon naar 1.1.1 of 1.1.2 gerestored maar uitgerekend 'moeten' restoren naar 1.1.3...?

Maak je niet druk, het nu toch te laat. Er zit iemand vreselijk te balen...
Eigen schuld.

samplex 03-02-08 19:16

Snap ook niet dat ie via Itunes is gaan upgraden naar 113 want daat stond niks van in de guide..

rocksnor 03-02-08 19:23

De iPhones met de bootloader 3.9 die naar systeem 1.1.3. zijn gerestored zijn toch weer naar de oude baseband te downgraden, of heb ik dat verkeerd begrepen?

rocksnor 03-02-08 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MarkBender (Bericht 55011)
moet ik dan wel de AT&T kaart erin stoppen?

Is niet nodig. Ik heb gewoon m'n x-sim er in laten zitten en dat is goed gegaan. Ik weet dat je inmiddels al 1.1.3 er op gezet hebt maar misschien handig voor anderen.

diotav 03-02-08 19:44

De 1.1.3-3 Upgrader is een drama. Gisteren met een unlocked 1.1.2 via Installer naar 1.1.3 gegaan. Vervolgens wilde iTunes geen contacten meer syncen waardoor ik gedwongen werd om de Sync Fix te installeren .. deze faalde blijkbaar waarna hij bleef rebooten. Nu zit ik weer op 1.1.2 unlocked.

ironmanixs 03-02-08 19:49

Drama... valt mee hoor... het grote geheim om een goede upgrade te
doen met 1.1.3-3 Dev is door deze te starten met een zo'n clean mogelijke iPhone.

Bij het detecteren van iTunes na de 1.1.2 restore, kiezen voor een nieuwe iPhone.
Hierna vanuit 1.1.2 alleen Installer updaten naar v3.0 & BSD installeren, hierna direct updaten.

Destiny 03-02-08 19:52

Ja of nog een paar dagen wachten totdat er een nieuwe upgrade manier is. Hopelijk gewoon via iTunes


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:44.