iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Unlock [archief] (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/)
-   -   Official 1.1.3-3 Upgrader Dev team (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/f82/unlock-archief/6244-official-1-1-3-3-upgrader-dev-team.html)

ArB 02-02-08 12:05

Ik heb alle sources ginstalleerd van shai.Dan installeer je all sources (als pakket)
Dan een refresh (duurt erg lang)
En dan heb je mega veel dingen die je kan installeren, waaronder dus de fix die ik al eerder noemde:

Citaat:

Youtube activeren is heel simpel. Installeer het pakket "Youtube activation"
versie 1.1.1 van contactpersoon Fredrik en het werkt weer

bytedust 02-02-08 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door allard14 (Bericht 54395)
staat er nog steeds maar bedoelen jullie de youtube activation bij de ifoneguide repo? want ik kan verder nergens iets vinden over een youtube fix ofzo? heb bsd subsystem geinstalleerd maar haalt niks uit


Mh, vreemd, ik had gister namelijk het zelfde probleem. Ik kreeg de melding dat de Youtube fix alleen te gebruiken is onder 1.1.1. (ofzoiets) Na een poosje nog een keer geprobeerd en toen deed de fix het wel (onder ifoneguide idd). Ik weet eigenlijk niet precies waarom het plots wel werkte? Misschien de telefoon een keer opnieuw opstarten o.i.d?

allard14 02-02-08 12:19

ja gelukt.. heb de youtube activation van i.unlock.no geinstalleerd en toen deed die het. Heb het wel een paar keer moeten proberen. en je moet inderdaad helemaal opnieuw opstarten.

Reinier 02-02-08 12:32

Deze upgrader ziet er erg goed uit, en ik zie dat alle mensen die eerst minder enthousiast waren dat ook zijn. Ik ga er de komende dagen ook naar kijken. Is er toevallig iemand die de upgrader (succesvol) heeft uitgevoerd met UltraSIM?

Nupa 02-02-08 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door livio (Bericht 54361)
Bedoel je dat je 2 x de upgrade naar 1.1.3v3 hebt gedaan? Bij mij lijkt het daar ook op uit te draaien ... de 1e keer gebeurde er niets en na 2 uur installeren was er helemaal niets veranderd ik had ik nog steeds 1.1.2

Livio


Ja dat had ik dus ook, vervolgens een keer opnieuw opstarten en nogmaals draaien.. toen werkte het wel..

Gaat dan ook veel sneller, aangezien je niet meer dat bestand hoeft te downloaden!

Succes!

Nupa 02-02-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Reinier (Bericht 54434)
Deze upgrader ziet er erg goed uit, en ik zie dat alle mensen die eerst minder enthousiast waren dat ook zijn. Ik ga er de komende dagen ook naar kijken. Is er toevallig iemand die de upgrader (succesvol) heeft uitgevoerd met UltraSIM?

Yes!

van 1.1.2. (BL. 4.6) naar 1.1.3 met deze update!

Reinier 02-02-08 12:35

Top! Thanks voor de info. :)

zonoskar 02-02-08 12:39

Ik heb de upgrade ook gedaan en in eesret instantie werkte alles naar behoren (Youtube niet geprobeerd). Maar nu heb ik de 1.1.3 installatie files laten weghalen met een progsel (moest je installeren en daarna weer uninstalleren) en nu werkt GPRS en Wi-Fi niet meer. Ik kan wel connecten met mijn router, maar ik krijg geen IP adres. En de instellingen van GPRS worden niet bewaard, dus ook daar kan ik niets meer mee.

Iemand een oplossing?

livio 02-02-08 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nupa (Bericht 54435)
Ja dat had ik dus ook, vervolgens een keer opnieuw opstarten en nogmaals draaien.. toen werkte het wel..

Gaat dan ook veel sneller, aangezien je niet meer dat bestand hoeft te downloaden!

Succes!

zonet voor de 2e maal de update geprobeerd en hem 2 uur 'clearing user data' laten doen ...maar helaas nog steeds op 1.1.2

In plaats van bij de 2e vraag ja te klikken, ga ik nu gewoon upgraden en dus niet restoren...

Livio

S a n d e R 02-02-08 12:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonoskar (Bericht 54439)
Ik heb de upgrade ook gedaan en in eesret instantie werkte alles naar behoren (Youtube niet geprobeerd). Maar nu heb ik de 1.1.3 installatie files laten weghalen met een progsel (moest je installeren en daarna weer uninstalleren) en nu werkt GPRS en Wi-Fi niet meer. Ik kan wel connecten met mijn router, maar ik krijg geen IP adres. En de instellingen van GPRS worden niet bewaard, dus ook daar kan ik niets meer mee.

Iemand een oplossing?

dat heb ik dus ook, exact hetzelfde gedaan en nu ook exact hetzelfde probleem!!

beetje jammer, voordat ik die App draaide om de installatie files te verwijderen werkte alles prima en daarn adus niet meer. heel vervelend, heb mn router FW al geupdate maar daar ligt het ook niet aan. Wi-Fi doet het gewoon alleen niet op de iPhone....

ArB 02-02-08 12:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zonoskar (Bericht 54439)
Ik heb de upgrade ook gedaan en in eesret instantie werkte alles naar behoren (Youtube niet geprobeerd). Maar nu heb ik de 1.1.3 installatie files laten weghalen met een progsel (moest je installeren en daarna weer uninstalleren) en nu werkt GPRS en Wi-Fi niet meer. Ik kan wel connecten met mijn router, maar ik krijg geen IP adres. En de instellingen van GPRS worden niet bewaard, dus ook daar kan ik niets meer mee.

Iemand een oplossing?

Een complete reset van je netwerkinstellingen wil wel eens helpen, anders zul je terug naar 1.1.2 moeten en het nog eens proberen ben ik bang.
Je hoeft (lees:moet) hier niet meer op te ruimen, dat doet deze upgrade wel goed.

S a n d e R 02-02-08 13:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 54449)
Een complete reset van je netwerkinstellingen wil wel eens helpen, anders zul je terug naar 1.1.2 moeten en het nog eens proberen ben ik bang.
Je hoeft (lees:moet) hier niet meer op te ruimen, dat doet deze upgrade wel goed.

daar was ik ook al bang voor....

gaan we maar weer dan :D

ArB 02-02-08 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S a n d e R (Bericht 54459)
daar was ik ook al bang voor....

gaan we maar weer dan :D

Ach je had vast nog niks beters te doen he ? :D
Restoren is ook mijn hobby geworden deze week :cool:

Amp. 02-02-08 13:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ArB (Bericht 54468)
Ach je had vast nog niks beters te doen he ? :D
Restoren is ook mijn hobby geworden deze week :cool:

hehe bij mij ook!

Trouwens, je had het erover dat de nummerherk, en T9 op een repo zouden verschijnen? zo ja, welke dan?
Heb ze eigenlijk best hard nodig :P (zonder t9 is het zo k*t typen!)

livio 02-02-08 13:29

Ok, nu voor de 3e maal geprobeerd om te upgraden en het is gelukt. Deze keer wel gekozen om te upgraden en niet te restoren ... Voorlopig werkt alles .... ook youtube.

dendirk 02-02-08 13:42

DRINGEND antwwwordje aub
 
Hoi , ik ben bezig met mijn iphone aan het upgraden naar de 1.1.3 alle stappen zijn perfect verlopen maar nu staat hij al 5 minuten met de melding "attempting to reboot" moet ik iets doen of blijven wachten ??

Alvast bedankt

OPGELOST !!!!!!!! hij is er toch uitgeraakt :) pfffeeew

Nupa 02-02-08 14:07

Nummerherkenning werkt toch gewoon?? Zonder aanpassingen

langejan 02-02-08 14:08

zit nu ook op 113 zonder problemen alles werkt na restore alleen you tube krijg ik niet aan de praat



het is gelukt na drie keer herstarten... werkt nu alleen met wi-fi is hier al een fix voor zodat het werkt met gprs zoals in 112

heb de 112 uitgevoerd en werkt nu dan wel via gprs.

gr Jan

EricJ 02-02-08 15:11

Perfect. Vanaf 1.1.2 en gekozen voor 2x Ja. Verliep als een zonnetje.

Suusie 02-02-08 15:49

ANYSIM
 
ik heb een probleem en wie kan mij helpen

Ik heb een iphone versie 1.1.1 uit de doos
ik heb de jailbreak gedaan en moet nu anysim uitvoeren,maar die werkt niet.Ik krijg de melding:INCORRECT SIM THIS IPHONE MUST BE USED WITH AN APPROVED SIM.
mijn simkaart van orange zit erin en ik heb ook al een sim geprobeerd van vodafone maar ik blijf hetzelfde probleem houden.wat moet ik doen want ik weet het niet meer...

mvg SUUSIE


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:08.