Icoontjes verdwenen na gebruik iBrickr discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Armando Nee ik heb die app. niet op m'n iPhone zitten.. Het ip adres van m'n computer heeft totaal niks weg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dan heb je de computer en je iPhone niet op hetzelfde netwerk zitten. Je moet je computer en de iPhone op dezelfde router aansluiten. Meestal gaat de computer met een kabel naar de router. Ze moeten in dezelfde range zitten anders kunnen ze niet communiceren met elkaar. Dus als je iPhone 192.168.1.x heeft moet je computer 192.168.1.y hebben waarbij x en y niet hetzelfde mogen zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Maar als ik het goed heb begrepen heb je de dock applicatie geinstalleerd.
Als je nou je vinger helemaal rechts onder op het scherm legt zou je alle applicatie moeten kunnen starten want ze alle icoontjes zouden in een boog zichtbaar moeten worden. |
|
|||
|
|||
Wat raar, het is het enige netwerk hij vind en ik heb het wachtwoord moeten invoeren en toen deed ie het pas. Het moet dus wel hetzelfde netwerk zijn.. Dat is toch raar dan? Mijn computer is niet draadloos maar gaat via kabel.
Wat is die dock app. dan? Heb ik dat dan per ongeluk gedaan? Waar precies en in welk menu moet ik mijn vinger leggen? Rechtsonder zit die ipod button en als ik daar dus op druk, start hij de mp3 player op.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
photo.jpg Laatst gewijzigd door ControlSje; 04-02-08 om 22:40. |
|
|||
|
|||
Ik zie helaas geen geel "lichtje" . Ik heb die app. geloof ik ook niet gedownload.. Shit.. :'( Ben nu als sinds gistermiddag aan het klooien en het is nog steeds niet goed..
Edit: Nee die app. heb ik inderdaad niet Laatst gewijzigd door Armando; 04-02-08 om 22:41. |
|
|||
|
|||
Ik heb in mijn vorige bericht een plaatje toegevoegd waarin je een heel klein geel puntje/lichtje ziet rechts onder.
|
|
|||
|
|||
Ja ik zie het, ik heb dat helaas niet..
Stel ik zet mijn iphone terug naar fabrieksinstellingen, is er nog een manier om mijn contacten en sms berichten nu te saven? En is het dan weer makkelijk om m'n internet van tmobile in te stellen op de iphone? Ik had dat namelijk laten doen door de vrouw die voor mij ook de turbo sim erin gezet heeft.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
OPGELOST - iPhone-icoontjes zijn verdwenen | charlie666 | iPhone algemeen | 3 | 08-07-10 17:46 |
icoontjes in dock verdwenen??? | michel_beckers | iPhone algemeen | 7 | 08-05-10 10:56 |
Icoontjes verdwenen | habets1811 | iPhone algemeen | 3 | 30-06-09 16:02 |
Na firmware update zijn bijna al mijn icoontjes verdwenen. | Vandammes | Archief | 5 | 21-05-09 22:41 |
Alle icoontjes zomaar van springboard verdwenen, iPhone niet meer te gebruiken.. | MG TF | iPhone algemeen | 1 | 04-11-08 14:36 |
|
|