//

Probleem met iphone naar upgrade via ziphone

Probleem met iphone naar upgrade via ziphone discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb met ziphone mijn iphone geupgrade van 1.1.1. naar 1.1.3. het ging allemaal goed ik had eerst activate en jailbreak gedaan. Vervolgens wou ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-08, 12:54
Cristiaen Cristiaen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Post Probleem met iphone na upgrade via ziphone

Ik heb met ziphone mijn iphone geupgrade van 1.1.1. naar 1.1.3. het ging allemaal goed ik had eerst activate en jailbreak gedaan. Vervolgens wou ik gaan verbinden met Wi-Fi, wat niet lukte.

Om toch een doorbraak te forceren heb ik de unlockfunctie gebruikt van ziphone (waarschijnlijk niet zo verstandig) nu is mijn iphone wel geunlocked, kan ik er gewoon mee bellen etc. Maar bij herstarten blijft hij hangen in de startup en komt er "denk" icoontje. En als ik via installer iets installer blijft het scherm maar "denken".

Ik heb geprobeerd te herstellen, maar dan is mijn iphone telkens al geunlocked alleen nog niet geactiveerd en gejailbreakt.

Hebben jullie enig idee, hoe ik het beste dit kan oplossen?

Laatst gewijzigd door Cristiaen; 15-02-08 om 15:15.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-08, 23:19
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Ik heb geprobeerd te herstellen, maar dan is mijn iphone telkens al geunlocked alleen nog niet geactiveerd en gejailbreakt.
Hoe weet je dat je toestel unlocked is als ie nog noet eens ge-activeerd is?

Een beetje vage omschrijving voor mij, mischien kun je je een beetje verdiepen in wiki's en andere posts over unlocken 1.13 + ZiPhone (of in zo'n topic posten)

Succes!
  #3  
Oud 15-02-08, 23:34
ControlSje ControlSje is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Naarden
Berichten: 1.362
Standaard

Heb je versie 2.1 van ZiPhone gebruikt? Zo ja probeer dan nogmaals te herstellen en dan te unlocken met ZiPhone maar dan met versie 2.2.
Er schijnt een probleempje in versie 2.1 te zitten.
Suc6
  #4  
Oud 16-02-08, 10:18
Cristiaen Cristiaen is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vriesfde Bekijk bericht
Ik heb geprobeerd te herstellen, maar dan is mijn iphone telkens al geunlocked alleen nog niet geactiveerd en gejailbreakt.
Hoe weet je dat je toestel unlocked is als ie nog noet eens ge-activeerd is?

Een beetje vage omschrijving voor mij, mischien kun je je een beetje verdiepen in wiki's en andere posts over unlocken 1.13 + ZiPhone (of in zo'n topic posten)

Succes!
Dat kan je zien als er al een (in mijn geval) orange logo te zien is.

Maar ik heb het inmiddels al opgelost, net wat ControlSje zei er zat een foutje in 2.1 dat als je de zibri blog weghaalde dan krijg dit je wat ik al eerder beschreef. Maar met ziphone 2.2 geen problemen.
  #5  
Oud 16-02-08, 14:39
DertKesh's schermafbeelding
DertKesh DertKesh is offline
• iOS 14.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nederland
Berichten: 636
Standaard

Restore naar 1.1.2. Dus recoverymode zetten. restorefile van 1.1.2 (ipsw) selecteren. Als dit klaar is je iPhone laten booten (uit restore mode halen). Sluit 'm aan op je pc en open iTunes. Update je 1.1.2 naar 1.1.3 via iTunes.. als dit klaar is boot je iPhone en heb je een locked 1.1.3

zet 'm weer in recoverymode en draai ZiPhone versie 2.2
tijdens het gebruiken van ZiPhone kan je telefoon gewoon aangesloten blijven op je pc. Je hoeft niet naar cmd te gaan en commands in te typen.

dubbelklik op ziphoneGUI.exe in de map die ik hieronder geef. vink unlock, activate & jailbreak aan en klik op START

je hoeft niks met je iPhone of iets dergelijks te doen als deze klaar is heb je een kant en klare 1.1.3 waar alles goed op werkt. (je hebt dan ook geen xSim turbosim of wat dan ook nodig) alleen je eigen simkaart erin doen is voldoende.

ZIPHONE V2.2:
downloadlink: ZiPhone.rar ... at uploaded.to - Free File Hosting, Free Image Hosting, Free Music Hosting, Free Video Hosting, ...

alternatieve link (ziphone v2.2):
http://rapidshare.com/files/92329624/ZiPhone.rar.html
__________________
Don't tell people your dreams, show them!
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: upgrade naar 4.0.1 probleem? lange76 Jailbreak 2 31-08-10 21:33
Probleem met upgrade naar 2.2 Madatack Archief 1 02-12-08 11:10
How to upgrade Ziphone unlocked Iphone 1.1.4 16gb to 2.0.2? The_Sound_of_Silence Archief 1 22-08-08 15:09
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:20.