//

1.1.3 Safari Patch (Big Boss Repo) probleem

1.1.3 Safari Patch (Big Boss Repo) probleem discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de community sources komt ook de Big Boss Repo met daarin de "1.1.x Safari Patch" die "file:// support for local file viewing to safari" ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Archief > Archief > Unlock [archief]
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-02-08, 12:22
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Unhappy 1.1.3 Safari Patch (Big Boss Repo) probleem

Met de community sources komt ook de Big Boss Repo met daarin de "1.1.x Safari Patch" die "file:// support for local file viewing to safari" zou moeten toevoegen.
Maar bij mij gaat er blijkbaar toch iets mis want ik kan nog steeds niet met safari naar lokaal gaan :-(

Ik heb gisteren mijn iphone vanuit 1.1.2 bootoader 4.6 unlocked en daarna met conceited software 113-3 firmware 1.1.3 geinstalleerd en gejailbreaked.
Heb daarna al meerdere malen de 1.1.3 Safari patch ook ge-uninstalled en ge herinstalled, mijn iphone gereset, evenals mijn modem en router, etc.

Mijn unlock/update naar 1.1.3 is verder helemaal goed voor zover ik nog weet, maar nog steeds werkt http://localhost/ of http://192.168.1.101/ (mijn iphone ip-adres) niet.
Ik krijg dan de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen verbinding met de server mogelijk is". :-(
Dit zit mij nu al met meerdere applicaties (MNPlight webradio, lokaal PDF viewer, etc) in de weg :-/

Heeft iemand een idee hoe ik dit localhost in safari probleem kan oplossen?
__________________
Firmware 1.1.3 US Bootloader 4.6
Software Unlocked Ziphone 3.2

Laatst gewijzigd door gerard_ztt; 17-02-08 om 12:23. Reden: typefouten gecorrigeerd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-08, 19:46
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

En als je nu in safari file:///var/mobile intypt?

Ik denk dat jij een soort grafische appje verwacht alla explorer, maar dat is dit dus niet. Ben je een beetje handig met een dos prompt?

En verder, tenzij je een webserver op je iPhone het draaien zul je niks zien met localhost of ip.ad.re.s
  #3  
Oud 17-02-08, 20:49
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Standaard

Ik had idd verwacht dat je dan in de root zou komen en de folders zou zien maar begrijp nu dat dat niet zo is.
Ik heb file://var/mobile/ geprobeerd en dan krijg ik "Safari kan de pagina niet openen. Fout: file is directory".
Dit betekent zeker dat het op zich werkt?
Overigens gaat het mij er in eerste instantie om dat het Webradio programma MNPlight gaat werken welke dus deze patch vereiste. Weet niet of je die kent (source http://movenplay.gforge.inria.fr/iphone ) (?) maar als ik die probeer op te starten dan gaat deze naar Safari op het adres http://127.0.0.1:2007/ en dan krijg ik dus ook helaas de melding "Safari kan de pagina niet openen, omdat er geen verbinding met de server mogelijk is.".
Jij een idee waar ik de oorzaak/oplossing moet zoeken?
  #4  
Oud 17-02-08, 20:50
Stiruam's schermafbeelding
Stiruam Stiruam is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 2.028
Standaard

Ehm file:/ zorgt niet voor map viewing of wat dan ook maar als je gewoon een html bestand in /var/ zet met bv de naam onzin.html dan kan je die via file:/var/onzin.html bekijken... Nix bijzonders dus...

Greetz, Stiruam
  #5  
Oud 17-02-08, 22:56
vriesfde's schermafbeelding
vriesfde vriesfde is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Hoe staan de rechten van mnplight? Kan ook voor problemen zorgen.
  #6  
Oud 17-02-08, 23:21
gerard_ztt gerard_ztt is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 33
Wink local files

nou, ik heb een onzinnige html file in de var folder gezet met winscp en daarna met safari naar:
file:///var/onzin.htm gegaan en geweldig hij opent de geweldig mooie onzinnige pagina Toch mooi ;-)
Maar toch werkt mijn MNPlight niet en ik heb al de rechten van alle files aangepast in 775 (zowel W bij Owner als Group) :-(

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stiruam Bekijk bericht
Ehm file:/ zorgt niet voor map viewing of wat dan ook maar als je gewoon een html bestand in /var/ zet met bv de naam onzin.html dan kan je die via file:/var/onzin.html bekijken... Nix bijzonders dus...

Greetz, Stiruam
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Big Boss wordt niet gevonden mear1628 Jailbreak apps en thema's 6 22-06-10 18:38
Installation mobile patch---probleem met opstarten Keithl Archief 2 29-12-08 09:26
Windows: Kan Big Boss Pref niet vinden CrazyGab4u Desktop-applicaties 23 22-06-08 00:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:43.