Kan Big Boss Pref niet vinden discussie in Desktop-applicaties forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, mijn batterij van mijn Iphone 1.14 was steeds binnen een dag leeg en heb via dit forum dingen gedaan die zorgen dat mijn batterij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan Big Boss Pref niet vinden
Hoi,
mijn batterij van mijn Iphone 1.14 was steeds binnen een dag leeg en heb via dit forum dingen gedaan die zorgen dat mijn batterij langer meegaat. Ik heb ook het programmatje Services geinstalleerd op mijn Iphone om de SSH uit te zetten maar elke keer als ik Services open, schiet de SSH binnen een paar seconden weg en kan ik die dus niet aan of uit zetten. Ik weet dus niet of hij aan staat (hij staat op on als ik die 3 seconden kan kijken in services) Nu zag ik dat je het ook kan uitzetten via BiggBossprefs of zoiets maar ik kan die in heel mijn installermap niet vinden. Hij zit in geen elke map en weet dus niet waar en hoe ik die kan vinden/installeren. Is er een source voor die ik kan ingeven of zo??? Wie kan mij helpen want ik zoek me suf op het forum maar kan geen conctreet antwoord/oplossing vinden. Groetjes Gab |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
bij source in installer moet je bigboss toevoegen. http://sleepers.net/iphonerepo
er zijn er nog 2 maar die weet ik niet. (maar deze moet volgensmij voldoende zijn.) |
|
|||
|
|||
Ik heb de source toegevoegd en staat er nu als Untitled source maar kan dan nix meer. Wat doe ik verkeerd
|
|
||||
|
||||
voeg toe: thebigboss.org/repo.xml
|
|||
|
|||
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, dank je wel. Nu nog uitvinden welke ik nodig heb om
ssh uit/aan te zetten en weer een probleem opgelost. THANKS |
|
||||
|
||||
gewoon Boss Prefs installeren, in Boss Prefs zelf linksbovenin staat ''Config'' druk erop en dan kun je er nog meer in zetten zodat je dat ook uit kan zetten, ssh kun je er ook mee uitzetten
|
|
||||
|
||||
Bossprefs staat er altijd standaard in. Moet je geen source voor toervoegen. Kijk eerst eens bij uninstall of hij daar niet staat, zoja, verwijderen en opnieuw installeren.
Bossprefs staat bij Utilitys of tools.
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb gedaan wat je zei maar als ik op config klik staat er Show SSH (zet ik aan) SHH on Reboot always (ook aan) als ik dan terug ga staat er geen ssh tussen Ik zie dan: Edge Wi-Fi Bluetooth Mijn mail adressen heb ik dan dat ssh niet geinstalleerd of zo omdat ik heb niet te zien krijg in mijn BossPref en ook niet in mijn Services |
|
||||
|
||||
typ dan eens in bij search in installer "SSH" en installeer em ook eens, staat in de map System
|
|
|||
|
|||
staat er niet tussen. In die map staat:
Categories Cydia Inst Cydio Manual FWChanger Launcher Nemussync Official 1.13 Summerboard Term Als ik op all packages klik staat hij er ook niet tussen |
|
||||
|
||||
staat hij bij uninstal? opnieuw installeren dan.
|
|
|||
|
|||
Ik zie geen ssh staan. Heet het anders in de uninstall map?
|
|
||||
|
||||
Dan heb je em er nog nie opstaan? meestal bij de unlock installeren ze meestal dat ook gelijk, gebruik dan de search bar bovenaan bij install- all packages en installeer em dan.
En dat heet voluit : OpenSSH |
|
|||
|
|||
Installeer wat?
ssh ? want dat vind ik niet onder search. Staat alleen OpenLLDP sorry voor de vele vragen hoor maar ben echt nog een leek op het gebied van de Iphone Laatst gewijzigd door CrazyGab4u; 21-06-08 om 20:16. |
|
||||
|
||||
Kijk eens in de map sources bij install, en installeer daar ook eens alle sources die daar instaan van biggboss enz.....
Je hoeft nie openSSH te typen SSH is al genoeg. Dat Bossprefs hem moet vinden voor uit te kunnen zetten, moet je em ook geinstalleerd hebben. Laatst gewijzigd door croiman; 21-06-08 om 20:20. |
|
|||
|
|||
heb alle sources geinstalleerd die er stonden (waren er 3) maar nog geen ssh of open ssh te vinden
|
|
||||
|
||||
het is OpenSSH he
zoek em es op met de zoekfunctie in de installer in all packages |
|
|||
|
|||
daar staat hij niet.
De enige die er staan is OpenLLDP |
|
||||
|
||||
Raar, bij iedereen staat die standaard erin, en bij jou niet? Welke unlock methode heb je gebruikt?
Voeg source toe : http://installer.iclarified.com in installer en installeer open SSH vanuit map iClarified, en herstart je iphone. Daarna zou t met Bossprefs aan/uit moeten kunnen. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Big Boss wordt niet gevonden | mear1628 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 22-06-10 18:38 |
Kan Terminal niet vinden | Hamertej | iPhone algemeen | 1 | 02-02-10 09:49 |
1.1.3 Safari Patch (Big Boss Repo) probleem | gerard_ztt | Unlock [archief] | 5 | 17-02-08 23:21 |
kan oktoprep niet vinden | truckdiver | Unlock [archief] | 11 | 06-02-08 20:04 |
Kan mappen niet vinden. | stephenvis | Archief | 0 | 22-11-07 00:18 |
|
|